"Eindhoven"

• essis

Nog 1 weekje en dan vertrekken wij eindelijk weer naar Kreta,vanaf Eindhoven.

Ik wilde weten of er iemand afgelopen tijd op zondag vanaf Eindhoven naar Heraklion is gevlogen en of- en hoeveel vertraging ze hebben gehad.

(Aangezien wij dit al 3 jaar op rij hebben gehad,vroeg ik me af of dit nog steeds zo is?)

• Thera

Wij vertrekken bijna altijd vanaf eindhoven met transavia naar kreta en hebben nog NOOIT vertraging gehad.

kalo taxidi.

• peter

Hallo wij waren 20 mei vertrokken vanuit eindhoven en hadden drie uur vertraging. En terugvlucht idem dito maar we zijn wer thuis ht wer was er zeer goed.we gaan in september weer voor 10 dagen veel plezier allemaal op Kreta..

• Ine

Wij zijn eind september vanaf Eindhoven gegaan, bijna geen vertraging , half uurtje vind ik wel meevallen tenminste.

Dat ligt niet aan Eindhoven maar aan Heraklion waar dat vliegtuig vandaan komt. Daar is het altijd een puinhoop

• Xander

Darom ben ik altijd dol op de allervroegste vluchten die er zijn.

Vertraging is dan meestal niet aan de orde.

• mysteriousgirl601

afgelopen vrijdag 29/5 vertraging 5 uur,toestel kwam van groningen tussenstop op eindhoven,er was een vogel in een van de motoren terecht gekomen.Onderdeel moest komen uit amsterdam.

• Nooit te Laat

Komende zondag staat er weer een vertraging op het schema. Namelijk er is weer een vogel geboekt op die vlucht, die zijn intrek neemt in de motor van het vliegtuig waarmee Essis gaat vertrekt (vogels mogen niet in de cabine). Het beestje zal mogelijk schade veroorzaken met een vertraging tot gevolg.

Wel jammer dat de mensen niet door Transavia op de hoogte worden gesteld.

Waar gaat dit eigenlijk over????

• Wil

Die ellendige tussenlandingen die Transavia heel vaak heeft bij vertrek vanaf regionale vliegvelden hebben mij doen afhaken. Je bent sowieso al veel langer onderweg en de kans op vertraging is vele malen groter.Daarbij zijn het meestal ook nog ongunstige vertrektijden(laat in de middag,waardoor je bij aankomst al een vakantiedag kwijt bent)