dalaras

• Leo en Sonja

Hoi prikkers, voor die mensen die van dalaras houden het volgende.

Hij geeft een concert in amsterdam op 18 juni in carre,een ticket kost vanaf 109 euro aanvang 20,00 uur.Zie www.onlineticketshop.nl.

Helaas zijn gaan wij deze dag op reis naar kreta,ook heerlijk hoor,maar toch he.

Ik wens jullie veel plezier met zijn concert,en voor die mensen die naar kreta gaan wens ik jullie een heerlijke vakantie op het mooie kreta.

Gr: van Sonja en Leo.

Zondag 28 Juni 2009

Aanvang: 20.00 George Dalaras Tickets

& Maria Farantouri. Amsterdam, Nederland

Carré Vanaf € 109,00

• @rthur

Niks tegen Dalaras hij zingt goed maar vanaf 109 euro pp voor een ticket en de kosten is samen 233 euro dat vind ik een aso prijs, plus nog de reis naar A.dam, dan zijn we samen 333 euro lichter voor een concert en hebben ook nog een lege maag. Voor het dubbele kunnen we 2 weken naar Kreta.

zing ze grz Arthur

• Wil

Voor dat geld kun je met tweeen 3 dagen naar PInkpop he Arthur. En dan heb je nog geld over want daar kun je met de fiets naar toe.

• K&A

Belachelijke prijs voor een concert sorry maar inderdaad als je daar de overige kosten bij op telt dan kan je heel wat leuke dingen doen tijdens een vakantie en een cd kost niet zoveel

• Iakovos

Leo en Sonja,

Ik weet niet op welke site jullie kijken ????

Het berdeag klopt niet.

De datum klopt niet.

Kijk op deze link naar Carré

http://www.theatercarre.nl/site/voorstelling.php?m=1&vid=160&taal=nl

Artiesten : Maria Farantouri & George Dalaras

Datum : Zondag 28 juni 2009

Tijd : 20.00 uur.

Prijzen :

Eerste rang € 64

Tweede rang € 61

Derde rang € 58

Vierde rang € 55

De prijzen zijn exclusief € 1,- t.b.v. het restauratiefonds van het Koninklijk Theater Carré.

Op zondag 28 juni geven de Grieken Maria Farantouri en George Dalaras een eenmalig optreden in Koninklijk Theater Carré in Amsterdam. Tijdens dit bijzondere concert zullen de twee oude Griekse liederen vertolken van Mikis Theodorakis gebaseerd op de gedichten van Yannis Ritsos.

Ik ben benieuwd waar jullie, jullie informatie vandaan haalt ?

Iakovos

• Arthur

Ik wel voor jou is het iets verder, maar dan kies ik toch voor Griekenland. Ben net terug van 2 weken ergens anders, het ligt midden in de oceaan maar ziet uit als een grote bloementuin.

sto kalo Wil we zien ons nog eens.

Arthur

• Iakovos

Leo en Sonja,

Waar halen jullie, jullie informatie vandaan ??

18 juni ??

vanaf € 109,00 ???

Alleen dalaras ?

Kijk op deze link naar Carré

http://www.theatercarre.nl/site/voorstelling.php?m=1&vid=160&taal=nl

Artiesten : Maria Farantouri & George Dalaras

Datum : Zondag 28 juni 2009

Tijd : 20.00 uur.

Prijzen :

Eerste rang € 64

Tweede rang € 61

Derde rang € 58

Vierde rang € 55

De prijzen zijn exclusief € 1,- t.b.v. het restauratiefonds van het Koninklijk Theater Carré.

Op zondag 28 juni geven de Grieken Maria Farantouri en George Dalaras een eenmalig optreden in Koninklijk Theater Carré in Amsterdam. Tijdens dit bijzondere concert zullen de twee oude Griekse liederen vertolken van Mikis Theodorakis gebaseerd op de gedichten van Yannis Ritsos.

Ik ben benieuwd waar jullie, jullie informatie vandaan haalt ?

Iakovos

• GvE

….ff…tussen Giorgos Dalaras door, die ik ook graag hoor.

Mooi is het daar hé Arthur in die grote bloementuin, wij waren daar 15 jaar geleden.

De Agapanthus die op dat eiland zo rijkelijk bloeit is een van mijn lievelings bloemen……en waarom…..ze zijn wit of Kreta blauw…

Wat zal Danka genoten hebben!

Groetjes en fijne Pinksterdagen!

Gerry

• Arthur

En deze groeien ook midden in de atlantic

• Tamara

Hai,

Jammer dat mensen waarschijnlijk via google terecht komen op sites zoals onlineticketshop en dergelijke. Als je die prijzen ziet snap je toch wel dat dat veels te duur is. Dat zijn prijzen van niet erkende verkooppunten. Hier maak je alleen gebruik van als het uitverkocht is via de erkende verkooppunten en je toch heeeeeeel graag wil, en dat bedrag ervoor over heb!

http://www.theatercarre.nl/site/pagina.php?m=2

Groetjes,

Tamara