Driades of Dedalus

• Alien

Hallo pb-ers

Wij hebben dit jaar gekozen om naar Kreta te gaan. Wij zijn jaren op Rhodos geweest en vorig jaar op Kos.

Wij hebben 2 app. gezien en twijfelen waar we heen zullen. Het daat om Driades in Piskopiano en Dedalus village in Koutouloufari. Van Driades kan ik geen klantbeoordelingen vinden, van Dedalus wel en die lopen zeer uiteen. Is er iemand die mij meer informatie kan geven over beide app.

Alvast bedankt.

Groet Alien

• Erik

Dedalus heb ik eens gezeten. Is prima !! Goede lokatie ook.

• Sander en Tineke

Hallo Alien,

Wij gaan dit jaar ook naar dedalus village. Dit is op aanraden van vrienden van ons die in koutouloufari wonen. Gewoon een net appartementencomplex. Niet luxe maar wel netjes.

(wij hebben het dus ook van horen zeggen, maar ze hebben daar meestal wel gelijk in)

Succes

• Marjorie

Ik ben 3 jaar geleden in Dedalos geweest en dat is erg goed bevallen!

• Patricia

Ik heb in 2005 in Dedalus Village gezeten.

Leuk opgezet appartementen complex, wel met erg veel trapjes. Wij hadden toen het hoogst gelegen appartement. Flinke klim (vooral met zware koffer), maar verder ziet het er allemaal keurig uit!

Klein zwembad, maargoed, daar kwamen we ook niet voor, rechtsaf de weg naar beneden lopen (ongeveer 15 min), kom je bij Star Beach en klein stukje verder is er een wat groter strandje.

• Alien

Hallo

Bedankt voor jullie reacties. Wij hebben gekozen voor Dedalus. We gaan 17 juli voor 3 weken naar Kreta. Genoeg tijd dus om het eiland te vekennen. En een beetje bewegen (traplopen) is niet verkeerd toch?

groet Alien

• mysteriousgirl601

Dedales ligt in het dorpje Koutouloufari zelf ,en Driades ligt meer boven in in Piskopiano,zijn geliefde accomodaties.mvrgr