Nog 5 1/2 de week!

• Wilma

Hi Arthur, het is goed bevallen, maar ik heb geen jannus gezien :)

ons app heet gewoon,,Anna,,en is in Plakias, jouw ,,Anna,, zit in Mirthos en heet

Anna view. We hebben het gezien( ook errugg mooi) en heb het voor je op de foto gezet.ik zal ze vanaaf op de pc zetten en op de pb zetten(als bewijs);) hihi

Ik ga nu ff naar ons eigen strand toe om even na te bakken.

Groetjes

• tineke

die wind maakt het voor mij juist dragelijk qua hitte.

Nooit gedacht dat ik het zou uithouden in juli augustus op zo'n warm eiland, maar door de wind lukt het wel.

En als je wilt zonnebaden zonder gezandstraald te worden rij je lekker naar Damnonibeach of Shinaria, of het kleine baaitje daar tussen in.

• Wil

Dan heb jij het over een ander soort wind dan Wilma, want als die tekeer gaat in Plakias e.o. is er niks prettigs aan.

• tineke

nee hoor we hebben het over de zelfde wind.

Maar eerlijk gezegd heb ik er niet zo'n last van gehad. Je moet uitkijken met het openzetten van ramen en het neerleggen van spullen op je balkon, maar afgelopen augustus heeft onze zoon zelfs op het bakon geslapen, ondanks de harde wind.

En zoals ik al zei, op Damnoni of Shinarai merk je er niets van.

• Wilma

Even nog een leuk boompje opzetten.

• tineke

ja, een lekker windje he?

Wij zaten afgelopen jaar net iets buiten het dorp en in de vallei ( bij de oude molen) gierde de wind gewoon vanuit de kloof richting dorp.Oorverdovend, maar wel lekker verfrissend!