Chersonissos?HELP!

• Tineke

hallo allemaal !!

ik wil graag samen met mijn vriendin(nen) op vakantie dit jaar naar chersonissos.

ik heb ( denk ik ) alle site's al gehad , maar weet echt geen raad meer

ik wil namelijk tussen de 0 en de 350 euro uitgeven aan de vakantie zelf

wie weet nog een superleuke vakantie(site) waar ik dit kan vinden?

uitgaansgelegenheid dichtbij, strand en winkels dichtbij en mijn vakantie kan niet meer stuk.

de vakantie mag ook met ontbijt bijv. zijn hoor snap dan de wat duurdere kosten! ;)

hoop dat jullie mij misschien kunnen helpen?

ik hoor het wel groetjes tineke

• Patrick

Tineke de prijs die je zoekt is erg laag. Besef dat 350 euro een prijs is die je normaal binnen het hoogseizoen al voor een ticket kwijt bent.

Weet niet wanneer je wilt gaan en hoelang? Als het net buiten het seizoen is geef ik je kans, maar anders zal het lastig worden.

Als ik al kijk wat de laagste aanbieidngen zijn bij Gogo, dan lukt het met 2 personen al niet om voor deze prijs weg te gaan.

http://www.gogo.nl/griekenland/kreta/chersonissos/appartementen_kassavetis.htm?view=offers&offerid=200906148035

Strand en uitgaansgelegenheden dichtbij is zelden een probleem, want Chersonissos is niet zo groot. Gewoon de sites goed in de gaten houden. Op http://kreta-vakantie-vakantie.startpagina.nl vind je diverse boekingssites voor Kreta.

• Tineke

Hai patrick

bedankt voor je reactie.

ja klopt , ik wil ongeveer 8 a 10 dagen

en liefst begin juli omdat ik eind juli ook nog een maand wegga.

nou 400 ofzo is me maximum ,

en de borg enz kan er dan nog wel bij op.

maar ik wil er graag even nog tussenuit

verder nog reacties ?? ik hoor het wel :D groetjes tineke

• guanita

Hoi Tineke,

ik denk niet dat het je gaat lukken hoor!

voor dat geld kun je wel een goedkope vlucht boeken en met je tentje op de camping naast starbeach gaan staan, en je eigen maaltje koken!

• Tineke

hoi guanita,

bedankt voor je tip.

dat kan natuurlijk ook maar op de camping naast star beach ?

ik dacht dat ze alleen het resort hadden star beach

weet je toevallig ook hoe dat dan heet ? dan kan ik direkt even zoeken

op vakantie smaakt al het eten lekker dus dat word makkelijk koken hihih

ik hoor het hopelijk van je groetjes

• Alsiemaarraakis

Hallo Tineke,

Probeer het anders met een last-minute. Kijk gewoon op sites als Sunweb of Corendon.com… genoeg aanbod en ook voor jouw budget!

Groetjes,

Alsiemaarraakis

• Tineke

hai ,

ja bedankt ! ;)

dan zou ik het verblyf daar nog niet bij hebben gerekend,

want een kale vlucht is iets van 179 euro.

ik vind het allemaal zo verschrikkelijk duur!

het liefst ga ik 8 dagen voor uiterlijk tussen de 300/400 euro weg

dus vlucht en daar ontbijt in het hotel ofzo.

avondmaaltijdje zie ik daar wel ihihi

als je wat weet of ziet hoor ik hopelijk van jullie.

groetjes.

• Marina

Hoi,

tik moet het toch even vragen: had je wat anders verwacht in het hoogseizoen qua prijzen? Ze vallen me al met al nog mee, eerlijk gezegd.

Tja, de enige optie is volgens mij voor jou: gewoon de last-minutes in de gaten houden en echt op het laatst weggaan. Deze aanbiedingen zijn er zeker voor Chersonissos volop, dus even alert blijven en desnoods de dag tevoren boeken.

Risico is wel dat je het nog steeds te duur vindt en dus dat weekje gewoon in Hollandia bent.

Maar ach, misschien heb je dan wel mooi weer en even later ga je toch een maand weg, dus wellicht is het risico te nemen voor je.

Succes!

• Bart

Bij Sky-Tours:

Bestemming: Griekenland / Chersonissos Accommodatie: Cleopatra Apartments Vertrek: 02-07-2009 Reisduur: 8 dagen

Voordeelkamer 2 pers. 319,00 pp dus: 638,00 voor 2personen

Reserverings kosten 25,00

Internet korting -10,00

Totaal voor 2 personen 653,00

• Patricia

Hallo!

In 2005 ben ik samen met een vriendin geweest, in het hoogseizoen (juli), wij hadden toen een half jaar van te voren geboekt en waren 600 pp kwijt. Echter, toen ik thuis kwam, ging ik eens kijken op Jiba (daar hadden we toen geboekt) en zag ik onze zelfde vakantie, ook weer 10 dgn, zelfde appartement alles, alleen dus 2 weken later (nog steeds hoogseizoen, het was toen eind juli), voor 300 pp. Last minute dus. Ik baalde toen ontzettend dat ik een half jaar van te voren had geboekt!

Mijn advies is dus, hou websites als Jiba en Sunweb in de gaten voor leuke last minute aanbiedingen!