Vrienden van mij wonen op Kreta en hebben ca. 15 vluchten alvast in April geboekt voor het hele jaar.
Nu is al bijna elke heenvlucht gewijzigd en ze vertrekken nu in de avond uit Amsterdam. Ik heb Transavia hierover gebeld, maar zij weten niet waarom de vluchten elke keer gewijzigd worden. Ze zullen het wel niet willen vertellen.
Ik vind het knap lastig als ik laat in de nacht aankom op Kreta, moet ik nog helemaal naar de andere kant van het eiland rijden. Ze kunnen het 1 week v.t.v. opgeven. Zie dan nog maar wat te regelen, overnachting etc…
Ik vind het lekker kort door de bocht. Wij hebben alles zelf geboekt en komen dus op vrijdag aan en gaan zondag 2 weken later weer terug.
Ik heb dit uitgelegd maar zij hadden geen begrip hiervoor, als het 2 weken v.t.v. is zou ik de vlucht kunnen wijzigen. En anders heb ik pech…. moet ik maar midden in de nacht naar mijn accommodatie rijden…
Maar daar heb ik geen behoefde aan, dus dat betekend dat ik er een paar dagen eerder of later ben. Ik denk dat mijn verhuurder van de auto en de accommodatie hier geen boodschap aan heeft en ik zo of zo aan extra kosten ben verbonden.
Ik had eigenlijk meer klantenservice van Transavia verwacht.
Heeft iemand van jullie dit al meegemaakt?
Groetjes
Daan