Heeft iemand ervaring met transport goederen naar kreta? Ben vooral benieuwd naar de kosten per m3.
voor kleinere partijen is minoan line een goede optie,
hangt er wel vanaf waar je in NL woont.
zelf heb ik met de verhuizing een 20 ft. container gecharterd
hier kan 33m3 in en 20 ton, kosten ook afhankelijk van waar je in NL woont
en je moet dan zelf de container laden/stuwen en lossen, en je heb maar 2 uur de tijd, transit tijd ongeveer 3-4 weken.
gr. Dik
Tom,
dat is moeilijk te zeggen, hoever woon je vanaf Antwerpen, daar vertrekt namelijk de boot van MSC, dit is wel de grootste scheepvaart maatschappij die op het middelandse zeegebied vaart. een andere is Maersk line.
je zult op zoek moeten naar een tussenpersoon, je kan rechtstreeks bellen, meestal geven zij dan iemand aan waarmee ze veel zakendoen, maar rechtstreeks voor particulieren werken ze niet.
er is op internet best wel pagina te vinden waar alle vervoerders op staan, met hun specialiteiten, zelf ben ik werkzaam geweest in het transport in NL. dus wist de weg daar te vinden, maar Belgie? sorry
het voordeel van een container is dat je weinig hoeft te verpakken, tenminste als je het goed stuwt, en het wordt voor de deur geladen en gelost, moet natuurlijk wel berijkbaar zijn, met de vrachtauto wordt het meestal overgeladen in Athene of Heraklion. dus kans op schade/vermissing.
een ander idee is, wat ik ook 2x gedaan hebt, grote houten kuubkisten, vullen,deksel erop en dicht timmeren. dan heb je ongeveer 24m3 op 6 meter!
heb je nog meer vragen, stel ze gerust, succes
Dik
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?