auto huren

• jannie

Even een vraagje over autohuur. ik kan nu voor een week een auto huren voor 195 euro, moet wel hier in nederland reserveren. Gewoon via mijn reisbureau Dit is inclusief alles, behalve benzine dan. Scheelt het echt veel om ter plaatse te reserveren of niet. Ben een beetje onzeker of ik niet met een ‘'vaag’' bedrijf in zee ga, daar ter plaatse. Graag even wat tips.(geen reclame aub) we zitten in chersonissos.

• Gradus

Wanneer je het via het reisburo doet moet je ervan uiot gaan dat het een goed bedrijf is. De prijs vind ik redelijk, tenminste als je een auto hebt met echt volledige verzekering. Voor alle zekerheid kun je wanneer je de auto krijgt, of haalt, samen met diegene van de autuverhuur even rond de auto lopen en hem goed bekijken. Je kunt dan beschadigen direkt laten noteren. Ben jij er later niet aansprkelijk voor.

• Henkjan

Hallo Jannie,

Ik huur bij www.bestcars.gr voordeliger kan het niet en goed verzekerd.

• Henkjan

sorry moet zij www.thebestcars.gr

• Henkjan

ik heb ook al eens een auto gehuurd bij www.carrentalcrete.gr

Goed en voordelig

• tom

Nog een keus goed en goedkoop en ze staan met je auto klaar op het vliegveld

Autopapas eurapid@otenet.gr

kalo taxidi

• Xander

195 voor een week, ik neem aan de goedkoopste auto, vind ik niet goedkoop.

Dat kan beter.

Henkjan geeft een goede tip. Het is een goed en betrouwbaar bedrijf.

• Ans

Bedankt voor je bericht, Xander.

Wij hebben nl. nu óók een auto gereserveerd, bij Carrentalcrete. Dit bedrijf werd door één van de Prikborders opgegeven. Maar na ál die verhalen, over slechte bedrijven en dat je dat op je klompen had kunnen aanvoelen, omdat de prijs zó laag is, kreeg ik het een beetje benauwd.

Nou, Carrental vraagt idd. een lage prijs en alles incl.!!!

Wij hebben een Matiz, voor 22 dagen, in juni, voor 345 euro.

En het contact, via mail, is tot nu toe, héél plezierig!

• Xander

345 euro voor 22 dagen is voor de maand juni een mooie, realistische, maar ook niet extreem lage, prijs.

Deze prijs zal je in juli / augustus bij dezelfde verhuurder waarschijnlijk niet krijgen.

• Ingrid

Heb zelf jaren bij Auto Tours gehuurd via Crete Holidays. Prima nieuwe auto's, volledig verzekerd, 2e bestuurder gratis, etc. Worden zonder extra kosten overal op Kreta afgeleverd en gehaald (ook als het aan- en afleveradres anders is). Ik vind het ook fijn dat het contact en contract in het nederlands is geschreven en dat zij ingeschreven staan bij de Nederlandse Kamer van Koophandel. Geeft toch een veiliger gevoel.

gr. Ingrid