vliegtijden transavia

• lucy

Ik heb Sunweb ook een mailtje gestuurd met de vraag of het vluchtnummer al bekend is, vlgs een geautomatiseerde mail krijg ik binnen 2 werkdagen antwoord, maar ws weten ze het idd niet. Toen ik nog “gewoon” bij het reisbureau boekte, wisten ze de voorlopige tijden altijd al zo'n 3 à 4 wkn van te voren, dus wie weet!

Wacht het even af, wij hebben een pakketreis bij ze geboekt naar Matala, vorig jaar naar Lesbos en waren gewoon tevreden over Sunweb, ook over de prijs in ons geval.

• Xander

In het hoogseizoen gaan er meerdere Transavia vluchten per dag naar Heraklion.

Zonder vluchtnummer kom je dus niet achter de juiste vertrek- en aankomsttijden.

• Carola

Hi Jan,

Als het goed is kun je via “mijn sunweb” je vluchttijden bekijken. Of ze er al op staan dat is een ander verhaal.

Wij vliegen woensdag met Sunweb en de tijden waren ongeveer 3 weken van tevoren bekend.

Ik weet wel dat ze smiddags vanaf eindhoven vliegen en terug op Amsterdam 's avonds/middernacht.

Fijne vakantie alvast,

groetjes Carola

• lucy

mailtje terug van Sunweb, krijgen de tijden, evenals de tickets(zoals ik al dacht) ruim 1 week van tevoren schrijven ze. Dit volgens hen omdat er nogal eens wijzigingen zijn en ze attenderen op mijn sunweb, maar dat wist ik al!

• jan

idem dito hier, geen vertrektijden maar ook geen vluchtnummers?? Wijzigen die dan ook zo vaak? Hieronder volgt de tekst van Sunweb:

“ In uw e-mail geeft u aan nieuwsgierig te zijn naar uw vluchtnummer en uw vluchttijden. Helaas zijn deze gegevens nog niet bekend. Wij willen u verwijzen naar onze website waarop staat dat wij tot 10 dagen voor vertrek helaas geen informatie kunnen geven omtrent de definitieve vertrektijden. Om de kans op wijzigingen zo klein mogelijk te houden, verzenden wij pas kort voor vertrek (circa één week) de tickets met het definitieve vluchtschema naar u.”

Als er iemand nog nuttige tips heeft om de vertrektijden te achterhalen, dan hoor ik het graag.

• jan

Dit was de reactie van Sunweb:

“In uw e-mail geeft u aan nieuwsgierig te zijn naar uw vluchtnummer en uw vluchttijden. Helaas zijn deze gegevens nog niet bekend. Wij willen u verwijzen naar onze website waarop staat dat wij tot 10 dagen voor vertrek helaas geen informatie kunnen geven omtrent de definitieve vertrektijden. Om de kans op wijzigingen zo klein mogelijk te houden, verzenden wij pas kort voor vertrek (circa één week) de tickets met het definitieve vluchtschema naar u.”

Een echte onvervalste: “we hadden het je toch gezegd” reactie……, nou ik weet het nu dus ik kan er in de toekomst rekening meehouden………

Veel plezier op Kreta!

• mara

Wij vertrekken de 14e juni maar nog steeds zijn de vliegtijden niet bekend hoor.Ook op mijnsunweb staat nog niets