vliegtijden transavia

• Gert en Marjanne

Ik zou eerst eens je bevestging goed lezen staat alles op en ook dat je een week voor vertrek je vlucht gegevens krijgt dit is heel normaal om dat charters nog al eens weizigen dus gewoon geduld hebben

• jan

Gert en Marianne, ik weet ook wel wat er op mijn bevestiging staat, maar het is toch vreemd dat je pas een week van tevoren een indicatie krijgt van de vertrektijden? Ik had beter rechtstreeks bij Transavia kunnen boeken, dat is 1) goedkoper dan Sunweb en 2) je weet meteen de vliegtijden. Voor mij is Sunweb eens maar nooit weer.

Ipv dit soort “ lees de bevestiging tips ” hoor ik graag of iemand al een idee heeft van de vliegtijden.

• jan

Lucy, uiteraard, ik laat het je weten, maar ik verwacht er weinig van.

• GERT EN Marjanne

Beste Jan als Transavia goedkoper is dan Sunweb waarom heb je dan niet direct bij hun geboekt nog goedkoper is het van af Duitsland te vliegen ook een lijn vlucht.

Maar als je via een charter vliegt veranderd er nog wel eens iets dat is algemeen bekend dus daar kan Sunweb niets aan doen en vreemd jouw problemen met Sunweb wij gaan al vier jaar met hun naar Kreta en altijd goed geregeld dit horen we ook van anderen dus een beetje vreemd dat jij wel problemen hebt

• Jessica

Wij hebben ook via Sunweb geboekt. We gaan 05 juni naar Kreta…ook met Transavia. Wij kunnen inloggen via “mijnsunweb”. Deze service kregen we direkt na het boeken. Hier staan ook de vluchtgegevens in. Vrienden van ons hebben hetzelfde geboekt maar dan vertrek een weekje eerder. Zij hebben ook een “mijn Sunweb” inlog gekregen. Helemaal top hoor! Alle gegevens staan erin. Van accommodatie gegevens tot factuuroverzicht. Verder prima service gehad van Sunweg. Ik had per ongeluk een annuleringsverzekering erbij geboekt terwijl wij die al doorlopend hebben. FF gemaild en ze haalden het zo van de factuur af.

Tot nu toe nog geen enkele klacht!

Hiern=bij de info die ik per mail had ontvangen:

————-

Mijn Sunweb

Wij hebben een extra service voor u ontwikkeld, namelijk Mijn Sunweb. In Mijn Sunweb kunt u allerlei gegevens met betrekking tot uw boeking bekijken, zoals de status van uw betaling en de voorlopige vluchttijden (indien bekend). Ook voor de meeste wijzigingen kunt u tot een week voor vertrek terecht in Mijn Sunweb! Wijzig uw gegevens makkelijk en snel online en ontvang een aangepaste factuur per e-mail. Via Mijn Sunweb kunt u o.a. persoonsgegevens wijzigen en arrangementen bijboeken. Verder hebben we nog wat interessante links voor u op een rijtje gezet!

Klik op deze link om uw boekingsgegevens in Mijn Sunweb te bekijken:

http://www.sunweb.nl/mijnSunweb/

—————

Fijne vakantie!

• Dien

Hallo wij hebben ook geboekt bij sunweb en wisten ruim 2 maanden geleden al hoe laat we gaan vliegen en de tijden die ze toen aan geven zijn nu ook onze vertrektijden dat is heel goed gegaan tenzij het een dag van te voren nog veranderd wij vliegen vrijdag a.s iedereen een hele fijne tijd op Kreta

• jan

Beste G+M, niet dat ik uitleg aan jullie verschuldigd ben ofzo. Je kunt mijn problemen met Sunweb wel vreemd vinden, ik vind het vreemd dat ik nog geen vluchtnummer van hun kan horen, laat staan een voorlopige vertrektijd.

Ik heb in december bij Sunweb geboekt. Transavia had toen nog niet haar internetsite openstaan om te boeken, die kwam pas eind januari beschikbaar.

Eind januari kwam ik erachter dat 4 tickets via Transavia toen bijna 250 euro voordeliger was dan de tickets die ik had gekocht bij Sunweb. Bovendien kreeg je bij Transavia meteen je vliegtijden. Momenteel zijn de prijzen van Transavia trouwens agv vraag en aanbod omhoog gegaan, dus kom nu niet aan met de reactie “Transavia is duurder”.

Oftewel mijn advies: voor vroege boekers is direct boeken bij Transavia voordeliger, dat is de dure les die ik geleerd heb. De prijs kwaliteit verhouding van Sunweb vwb vliegtickets (ik heb het niet over een pakketreis!) is zeer matig. En om die conclusie te trekken heb ik geen 4 jaar nodig gehad.

• jan

Jessica,

zie mijn eerdere reactie naar G+M, ik ben helemaal niet zo tevreden over de prijs-kwaliteit verhouding van Sunweb vwb hun vliegtickets. Misschien kun je dit een keer op een werkoverleg bespreken?

Jouw tip van “Mijn Sunweb” lost het probleem nl. niet op, daar staan geen vluchtnummers en geen (voorlopige) vliegtijden, dit staat er wel momenteel:

"10 juli Amsterdam-Heraklion

vluchtnummer: AA 0

tijdstip vertrek: 00:00

tijdstip aankomst: 00:00

let op: bovenstaande gegevens zijn nog niet definitief en hieraan kunnen geen rechten worden ontleend"

Hier heb ik dus helemaal niets aan. Ik ben blij voor Dien dat zij wel 2 maanden vantevoren haar vluchtgegevens kreeg, maar ik heb nog helemaal niets.

Dus on topic: wie weet de (voorlopige) vluchtschema's van Transavia op 10/7 en 31/7?

• Jessica

Sorry, maar ik begrijp niet waar, wanneer en bij welk werkoverleg ik dit zou moeten bespreken. Ik werk namelijk in de kinderopvang ;-)

Vreemd, maar ik heb maanden geleden geboekt bij Sunweb. Kreeg direct mijn inlog voor “mijn sunweb” en daarop staan de gegevens zoals vluchtnr. en vluchttijden.

Morgen misschien ff bellen met sunweb?

Verder no worry's, genieten van het mooie weer vandaag en straks genieten van Kreta.

Ik heb er i.i.g. erg veel zin in!

• jan

Ik zal je de verhalen besparen hoe vaak ik hierover met Sunweb gebeld en gemaild heb. Sunweb kan hierover, volgens hen, pas 1 week voor vertrek informatie verstrekken.

Vandaar mijn vraag op dit prikbord. Niet om een discussie over Sunweb te voeren, maar om de vliegtijden te achterhalen. Zowel onze autoverhuurder als de eigenaar van het huisje willen dat graag weten ivm hun planning. En ik wil het zelf ook wel weten, om tijdig vervoer naar Schiphol te kunnen regelen.

Ik ga weer van de Nederlandse zon genieten en wens iedereen die binnenkort naar Kreta gaat enorm veel plezier!