vliegtijden transavia

• jan

Dag allemaal,

wij vliegen 10/7 met Transavia naar Heraklion, geboekt via Sunweb, retour 31/7. Ik denk dat we dus niet in de lijndienst komen, maar in een charter. Iemand enig idee of er al voorlopige vliegtijden bekend zijn voor die dagen? groeten, Jan

• Henkjan

Hallo Jan,

Volgens het schema vertrek om 6.35 uur vanaf Amsterdam en retour om 21.25 uur vanaf Heraklion.

• jan

Henkjan, dankjewel, maar ik denk dat dit de tijden van de lijndienst zijn. Wij vliegen via Sunweb met Transavia, ik vermoed dat we niet in de lijndienst zitten maar in een charter? Iemand anders een idee? Groeten, Jan

• Gradus

Transavia heeft geen lijndienst op Heraklion

• Wil

Volgens mij heeft Transavia 's zomers 5 lijnvluchten per week AMS-HER. Het zou wel best kunnen dat op deze vluchten ook plaatsen door reisorganisaties gecharterd zijn.

• Wil

Als het goed is kan je reisburo je wel al je vluchtnummer geven ( ze hebben immers je stoelen vastgelegd) Als je met dit vluchtnummer hier http://www.schiphol.nl/Vluchtinfo.htm

zoekt ( in jouw geval kun je op donder-vrij en zaterdag hier zoeken)zie je de schematijden van jouw vluchtnummer,weliswaar op andere data, maar je hebt dan een indicatie.

De schematijden kunnen wel soms veranderen in de loop van het seizoen.

• Gradus

Heb ik het helemaal mis dus.

• jan

Wil, dank voor je reactie, ik heb meteen met Sunweb gemaild voor het vluchtnummer en wacht op hun reactie (Sunweb is heel langzaam en weinig service gericht, dus ik vraag me af of ik hier iets wijzer van wordt).

Ik denk dat er midden in de zomer wel meerdere vluchten op een dag zouden kunnen gaan, vandaar dat ik niet durf af te gaan op de gepubliceerde tijdstippen op transavia.com Iemand anders nog een idee?

• lucy

Als je dit krijgt via Sunweb Jan, laat het hier ff weten, mail ik ze ook!

Wij vliegen 1 juli, ook bij hen geboekt.

• Gert en Marjanne

mei kregen we per mail onze vlucht gegevens en dit gaat al vier jaar zo.Wij vinden het wel mee vallen met Sunweb gaan al vier jaar met ze altijd alles keurig geregeld en op tijd .

Op je bevestging staat duidelijk dat je een week voor vertrek je gegevens krijgt en

wij gaan 1 juni naar Kreta en 22