het weer/

• sylvia

Hoi iedereen.

Nog 12 daagjes en dan gaan we lekker op vakantie naar kreta!!

Maar wie kan mij vertellen hoe het weer dan is??En vooral wat zijn de tempraturen, overdag en 's avonds.

Oja en ik las ook ergens dat er veel vliegen ed zijn klopt dit?

We gaan naar chersonissos.

groetjes Sylvia

• Wil

Op de volgende link kun je het weer zien. ( Trouwens ,wij hebben nog nooit overlast van insekten gehad op Kreta)http://www.zoover.nl/griekenland/kreta/chersonissos/weer

• connie

nou ik wel. vooral begin juni. muggen. de tijd van de eitjes leggen, dus hebben ze veel bloed nodig. heb ik toch al een paar keer gemerkt. dan helpen zelfs kruidnagels en thiamine niet.

• Martine Prest

Ik ga aanstaande vrijdag. Ik probeer het toch maar weer met Thiamine. De vorige keren ging dat prima. En anders het lokale anti-muggenspul kopen in de supermarkt (rood flesje met witte letters in spray vorm). Dat werkt ook goed tegen muggen. Vliegen heb ik nog nooit last van gehad.

• essis

Wij nemen altijd klamboes mee.Is even een gedoe met ophangen maar is toch echt het beste middel tegen de muggen

• connie

ik ga de laatste week van juni en hoop dat ze dan hun eitjes gelegd heben. ben nu ook weer begonnen met thiamine. ik ben nog nooit zo laat in juni gegaan. het zal wel een stuk warmer zijn dan eind mei/begin juni.

• Wil

Een eitje komt na enkele dagen uit en een mug leeft daarna 1-2 maanden. Dit betekent dus dat er telkens weer een nieuwe generatie bezig is met voortplanten,en niet alleen begin juni. maar nogmaals: ik heb er nog nooit last van gehad,het ligt er dus aan waar je bent.

• Xander

En of je ‘lekker’ bent !

• Erik

Muggen .. hangt ervan af waar je zit. Malia zit vol met muggen, Stalis weinig en Hersonissos en Gouves momenteel bijna niet. Muggen worden aangetrokken door een bepaalde sterke kaas-lucht, is wetenschappelijk bewezen. Voetengeur geeft dezelfde geur af. Goed je voetjes wassen, dus, om te beginnen ;)

• jannie

Kijk eens op www.zomerradar.nl