Wij hebben al vaak van verschillende bedrijven gehuurd.Nooit iets vervelends met de auto`s gehad.Wel met de service.reserveren maar geen auto bij aankomst.Geen beloofde wegenkaart en van dat soort dingen.
Vorig jaar gehuurd van crete holidays.Nederlandse vakantieorganisatie die in zee zijn gegaan met een betrouwbare en veilige Griekse verhuurder.
We hebben steevast een mpv zoals een opel zafira .En nog een kleinere ,een athos of polo of zo..Omdat we doorgaans met een groepje reizen.Mijn kleinzoon is ieder jaar meegegaan vanaf 8 maanden.Een goed en veilig kinderzitje is wel zo belangrijk.Het verhuurbedrijf van crete holidays heeft ANWB gekeurde zitjes dus dat bedrijf maar eens geprobeerd.
De auto die wij huurden was een fiat multipla met zo`n heerlijk panoramaraam.Nu hadden de vorige huurders de tank drooggereden.Lekker asociaal.
Dus een jerrycan benzine erin gegooid ,daarna getankt een kwart tank en we kregen hem mee.
Hij reed goed tot een gegeven moment.Auto viel stil.Op een zondagochtend.
Binnen anderhalf uur kwam het verhuurbedrijf met een mooie opel zafira voor dezelfde prijs als de fiat.
Dat noem ik service.Op hun site in het Nederlands precies wat je krijgt voor je geld.
En mensen, zoek niet altijd op het goedkoopste van het goedkoopste….Want voor 110 euro per week een auto dan denk ik toch…hoe komt dit bedrijf uit de onkosten…