taxirit

• peter

hallo allemaal kan mij iemand vertellen wat een taxirit kost van Heraklion naar Malia.En of er dan ook vier koffers en vier personen mee kunne. Alvast bedankt voor jullie reacties. Ik ga aankomende woensdag groetjes Peter.

• kretafan

Ik denk rond € 40,00, maar 4 koffers gaat niet lukken. Dus dat worden 2 taxi's.

• Sytze Vliegen

Hallo,

De Taxi-prijzen zijn vorige maand behoorlijk omhoog gegaan. Een ritje van Heraklion-Malia is nu ongeveer 60 a 65,– euro.

Vier grote koffers zal niet gaan en dus 2 x een taxi.

Gr,

S. Vliegen.

• kretafan

Wij gaan ook a.s. woensdag twee personen één taxi twee koffers. Ik laat me verrassen !.

• Wil

Dat is niet misselijk ! Dus als je aan het eind van de vakantie ook weer met de taxi terug moet ben je zo 'n 250 euro kwijt.Daar heb je 10 dagen een huurauto voor.

• Gradus

Dat is dus ook de reden dat ik een auto huur. Als ik aankom staan ze me met een auto op te wachten. Na een aantal dagen lever ik hem weer in en dan een paar dagen voor vertrek haal ik hem weer op. Ik parkeer hem dan bij het vliegveld en ben dan van niets of niemand afhankelijk.

• arthur

Jongens even tellen 4 personen 4 koffers in een merc plaats zat desnoods zet je een koffer op je hoofd of onder je benen, dus even op zijn (wij zijn zuinig) denken, ok als je samen meer als 400 kilo weegt wordt het een probleem dan moet je al bijna een truck huren.

• Xander

Een beetje Griekse taxichauffeur maalt daar niet om.

Die laat de kofferbak gewoon openstaan, en sjort met een aantal spinnetjes de 4 koffers vast. Dan de 4 personen er in en karren maar !

• Martine Prest

Ja, dat weet ik zelf uit ervaring. Ik dacht ook “dat gaat nooit passen”, maar met een paar spinnen en rustig rijden ging alles goed. In 2007 was het toen nog €35,00. Dan zijn de prijzen inderdaad behoorlijk omhoog gegaan.

• Sylvia

Vorig jaar zijn we ook met 4 personen met 1 taxi van heraklion naar gouves gereden. 4 koffers achterin de bak, ging prima. Alhoewel ik wel bij de bochten even achterom keer of we niets verloren waren:) Vorig jaar was dat nog 25 euro.

Enig idee wat een taxi van Heraklion naar Gouves nu zal kosten? we gaan nu weer met zijn vieren en ben even aan het kijken of ik een auto neer zal laten zetten op het vliegveld.