Wie weet waar dit rustige strandje op Kreta precies gefotografeerd is ??
Harry zal dit ongetwijfeld herkennen, maar wie nog meer ?
Groeten,
Dimitraki
Ik heb geen idee, maar ik hoop in het westen zodat we eind juli ook eens kunnen gaan kijken.Kun je er met een gewone personen auto komen of moet je een jeep of zo hebben. Wij hebben nl. voor 3 weken een Getz gehuurd.
Maar je vroeg natuurlijk niet wie het niet wist, dus laat de prikker na mij het maar zeggen.
Dit is Afrata Beach in het westen op het eerste schiereiland.
Ben er nu zo'n 5 x geweest. In het begin was het inderdaad stil, maar nu staat er een agregaat te draaien. Voor ons is het niet meer favoriet hierdoor.
Waar je de palmbladeren op een wit rond huisje ziet, dat is de toilet. Net voor de zeecontainer.
De rit ernaar toe is wel spectaculair. Je rijdt door een kleine kloof steil naar beneden. Naar boven kom je alleen in de 1e versnelling.
Lieke
Lieke gaf het juiste antwoord.
Deze foto is twee jaar geleden genomen. Ik vond het wel een leuk (kiezel)strandje. Wij waren er in september en er was toeneen handje vol bezoekers.
Je kunt het bereiken vanuit het het dorpje Afrata.
Het was een tip die ik destijds van Harry heb gekregen. In het dorpje zelf zit een taverne waar een oudere man en vrouw eigenaar van zijn. Ze zijn erg vriendelijk.
Groeten,
Dimitraki
Hé toevallig…….twee jaar geleden in september waren wij ook verschillende keren op dat strandje van Afrata, en jawel, ……….samen met Harry, de kenner van The Wonderful West ;-)
De visjes die je op het strandje kunt eten zijn heerlijk vers.
Heb met veel interessen zitten kijken hoe de vissers met een enorme handigheid stukken vis aan nylon visdraad binden en die aan buitenrand van ronde plastik bak laten hangen, in de bak zelf zit een wirwar van die nylondraad.
Ze varen met bootjes af en aan naar een bepaalde plek niet ver de zee in en laten die bak daar achter.
Welke visser onder de prikkers wil mij eens uitleggen hoe dat precies in zijn werk gaat?
Heb er wel een hele mooie foto van, maar die is van Harry (zonder zijn toestemming wil ik die hier niet plaatsen)
Kiekje van rotsen in zee bij Afrata
Groet,
Gerry
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?