BLIJ

• Thera

Ik wil alle prikkers laten weten dat ik heel erg blij ben dat we morgen weer voor een week (helaas niet langer) naar oost-kreta vertrekken.

• Anita

Geweldig Thera!

heel veel plezier op het geweldige eiland!

Wij moeten nog 72 uurtjes wachten voordat wij voor 25 dagen naar Kreta vliegen.

maar wij hebben geduld……

• peter

En ik nog een week dan voor 10 dagen heen vanuit einhoven terug op schiphol.

• Thera

Anita en Peter ik wens jullie ook een hele mooie tijd op Kreta.

Ik vlieg eveneens vanaf Eindhoven vroeg in de middag.

10 minuutjes vanaf huis (met de auto) dus makkelijker kan bijna niet.

• peter

Thera ik om 17.10 uur ik woon er ook 20 minuten vanaf.Waar ga jij heen Thera

• Thera

Peter, wij gaan naar een plekje even buiten palekastro. deze plaats ligt op de route Sita - Vai (het palmenstrand)

Als je vanaf palekastro de weg naar Vai volgt kom je er als het ware langs. Het ligt zo'n 3 km. vanaf palekastro op een helling die vol staat met olijfbomen.

We hebben uitzicht op zee en kouroumenos beach is vlak bij als zoveel andere stranden in de buurt. je hebt er ook hele goeie visrestaurants die nog koken/bakken en braden op open vuur.

Als je de tijd kunt vinden moet er echt eens heen gaan. Mocht je in het westen zitten is het aan te bevelen er twee dagen over te doen. Er zijn slaap plaatsen genoeg, zowel hotels als apartementen.

Kalo taxidi.

• Jos

Wij hebben vandaag onze tickets ontvangen, vliegen vanaf Eindhoven met Hemelvaart 21/5 voor 15 dagen. Op de ticket staat vertrektijd 13:50 uur das 3 uur vroeger in vergelijking met vorig jaar. Maar dat vinden wij niet erg…….zeker niet !!

• Martine Prest

Wij vertrekken 22 mei voor 15 dagen. We vliegen naar alle waarschijnlijkheid om 5:15 uur vanaf Schiphol. Geen problemen mee. Hoe eerder ik op Kreta ben, hoe liever ik het heb!

• Thera

Ik wens alle prikkers een hele fijne vakantie toe.

Ik ga nu de koffers pakken daarna van een neutje genieten.

(ik heb nog wat raki staan in een plastick fles die ik vorig jaar mee heb gekregen van onze vrienden aldaar)

KALO TAXIDI

• Gert en Marjanne

Wij kijken er naar uit gaan 1 juni van af Schiphol naar Chania en dan snel naar Retymnon heerlijk 15 dagen genietten echt een eindeloos eiland en heerlijk volk

kunnen ze echt in Nederland nog veel van leren.