De weg tussen Askyfou-Chora Sfakion

• ben

Wie weet hoe het momenteel is met de weg tussen Askyfou en Chora Sfakion, vorig jaar had Baukje foto's op dit prikbord geplaatst en zijn we niet naar Chora sfakion gereden, dit jaar willen we eigenlijk wel heel graag die kant weer op, naar Loutro, Frangokastello etc.

Alle info over de weg is welkom, met of zonder foto's

• Natassa

Ben in januari in Chora Sfakion geweest en de weg zag er al stukken beter uit dan in augustus maar ze zijn nog steeds druk bezig daar, wellicht hebben ze in de winter hard doorgewerkt om voor het zomer siezoen een groot stuk klaar te krijgen.

• Baukje

we zijn nu op Kreta en gaan zaterdag naar Chora Sfakion en dan verder naar Loutro, dus zien dan h oe de weg is. We hebben al gehoord dat de weg nu een hele verbetering is. We laten van ons horen vanuit een zonnig Kreta.

• Dien

Hallo Baukje geniet van het mooie weer op Kreta

• Natassa

Hoi Baukje, van mij ook veel plezier en doe Arno de groeten!!

Ik doe Tzouga wel de groeten volgende week woensdag en zal gelijk vragen of hij nog naar Loutro gaat in de zomer!

• arthur

Neem aan dat jullie te voet gaan via de E4 route en dan door naar Finika en als je toch daar bent naar boven de Aradena op, of met de auto naar Finika en te voet naar Loutro, was in 2007 het laatste daar.

Grz Arthur

• ben

Dart zou heel fijn zijn, want zoals de weg er vorig jaar uitzag…bbbrrrr dat lijkt me geen doen.

Hopelijk zet je weer foto's bij het bericht.

Geniet nog van het mooie Kreta, eind juli gaan wij weer.

• hanny

Dag Ben,

Twee weken geleden zijn wij er geweest. De weg is helemaal opgeknapt. 3 nieuwe tunnels. Prima te rijden.

Veel plezier.

Ik heb niet alle dreacties gelezen, dus misschien is mijn berichtje overbodig.

Hanny

• Baukje

Veel plezier woensdag bij Tzouga!!! We hadden een poster van Tzouga (van vorig jaar) meegenomen voor een grote fan van hem in Georgioupoli en deze werd heel dankbaar en heel voorzichtig in ontvangst genomen en hangt nu waarschijnlijk op een geheime plaats (waar haar man het niet ziet). Ik hoop dat hij dit jaar weer naar Loutro komt en dat we erbij kunnen zijn en anders in oktober.