mirthios

• Henkjan

Hallo Cristel,

Wij gaan al voor de 10 keer naar Zuidkreta o.a naar Plakias maar ik raad je niet aan die weg er naar toe in het donker te rijden.Erg donker, geen markering aan de zijkanten van de weg, soms ook onverwacht gaten op de rijbaan die je niet ziet.

Bij daglicht een prima spectaculaire route door bergen en kloven, dan zie je ook nog wat. dus ga bij daglicht en geniet van de route.

Wij komen ook om 21.00 uur aan op Heraklion ( 10 juni) en hebben een taxirit via de autoverhuurder genomen naar de acomodatie in Mirtos waar onze huurauto dan klaar staat.

• Wil

Het is maar wat je wil, maar ik voel me veel veiliger als ikzelf rij dan in een Griekse taxi. We hebben twee keer per taxi die rit gemaakt maar voor de veiligheid hoef je dat niet te doen.

• Christel

Hallo,

Bedankt allemaal voor jullie informatie. We moeten nog ff bekijken wat we doen, of hotel of toch maar gewoon rustig ernaar toe rijden. Wij gaan 25 mei.

Ben benieuwd. Groetjes

• Arthur

Als dit je eerste keer naar het zuiden en op Kreta is ligt het aan de chauffeur, is zij/hij niet gewend om in het STIKDONKER te rijden, blijf dan ergens slapen en ga s'morgens uitgerust verder.

groetjes uit Brunssum.

Odigos Arthur

• Arthur

Bij wie heb je geboekt, wij zijn er pas nog geweest

• arzubel

s Morgens zal je overdonderd worden door het mooie uitzicht op PLAKIAS. Waar ga je logeren?? zelf geboekt?

• Christel

Hallo Arthur

Wij hebben een losse vlucht geboekt bij german wings. Het appartement Anna view die kun je niet bij een organisatie boeken. annaview. com moet je maar eens kijken. Ze hebben een prachtig uitzicht.Bij zoover is de score hoog.

Groetjes uit Heerlen.

• Arthur

Als mij me een mail stuurt (even op de email klikken) dan vertel ik je alles over Annaview, wij waren in 2007 bij Chrisanthi wat ook door Yannis geregeld wordt.

grz Arthur

• tineke

wij hebben in fedra gezeten, ook van de zelfde eigenaar.

In Mirthios zijn diverse leuke eettentjes, bijv Panorama, iedere donderdagavond onze vaste stek, er is dan namelijk ( goede) life muziek.

Veel plezier, wij moeten nog een kleien 8 weken wachten!