Crises

• K&A

Ik hoop het maar John want het is nu maar droevig gesteld met het weer zoals je kunt zien op de foto's van heden middag

Maar ook met de toeristen gaat het niet echt goed, dit is een beeld wat ons in de winter niet vreemd voorkomt maar op 05 Mei om 13.15 uur dan is het toch wel een triest beeld zo stil op straat.

we zien jullie komende zondag

groetjes Kees

• Gradus

Wat een treurnis. Wat je zegt, dit zijn beelden van de winter

• John Dekker

Kees jij maakt ons niet gek, let op vanaf morgen wordt het beter en vanaf zondag is het super en wordt het tropish warm (komt door ons) van af de 24e dan gaan wij weg en komt Gradus, dan kan het dak er af en de airco op volle toeren!!!

• Harry

Dit ziet er triest uit, maar als ik dan (en dat doe ik dagelijks) de foto van Wolfgang zie op west-crete.com, dan ziet de zuidkust bij Ag. Roumeli er een stuk vriendelijker uit !!

• Gradus

ja hoor Har, wrijf het er maar eens lekker in dat we niet naar jou favo deel van het eiland gaan. :-)

• Harry

Ja, was ik vergeten: ligt in The wonderful west !

Vorige week stond het verschil in noord- en zuidkust ook al op PB: dit is er nu zo'n treffend voorbeeld van.

Ga jij maar eens kijken hoe die crisis is in Analipsi e.o.

• Wilma

Op de sattelietbeelden zijn nu boven Kreta geen wolken meer te zien :)

Wie weet wordt het vanaf nu (of zondag) beter

http://www.sat24.nl/Region.aspx?country=eu&sat=ir&type=loop

• Xander

“Ze” zeggen dat het vanaf morgen prima weer zal zijn (in the beautiful west).

• Gradus

Dat is heel prettig voor de mensen die daar zitten of komen.

• Wil

Ik hoor net op het nieuws dat volgens de reisburo's het aantal boekingen 4% hoger ligt dan vorig jaar deze tijd.