Crises

• tineke

overal is het te merken dat boekingen teruglopen. Wij waren afgelopen weekend in Zeeland, daar waren sommige campings gewoon nog niet open. Campings die andere jaren rond deze tijd al helemaal vol staan.

Gelukkig blijven de Duiters en Belgen wel massaal komen, maar wj waren bijna de enigste Nederlanders op de camping.

En dat terwijl de in de kranten staat dat de nederlanders massaal in eigen land blijven! Niet in de meivakantie in ieder geval!

Ben benieuwd wat we komende zomer op Kreta aantreffen, denk dat we er in het zuiden minder last van hebben

• arzubel

welk pension heb je in Tertsa? Hoe kom je in Tertsa, ik wil er ook wel eens naartoe. Of naa Lentas ook in het Zuiden, een klein rustig dorpje met mooie hotelletjes juist aan het strand.

• Henkjan

Hallo Arzubel,

Kijk eens op www.mertiza.com www.sunbudget.net of www.kretadirect.com

Daar kun je de twee accomadaties in Tertsa boeken.Je moet wel zelf een vlucht boeken. Maar dat kan vanuit Belgie nog voordeliger dan vanaf Nederland.

Ze kunnen zorgen voor een transfer of je huurt een auto op Heraklion Airport.

Heb je nog vragen mail me prive amders lijkt het net of ik reclame maak.

Groeten Henkjan.

• Berendaki

Het is erg erg rustig. Veel minder boekingen!

Hoe de Kretenzers hier mee omgaan? Bijvoorbeeld de taxiprijzen verhogen….zucht en bestemming Kreta is al zo goedkoop…niet dus! Veel bedrijfjes zullen dit jaar omvallen.

• Bart

En….., tot overmaat van ramp was het weer vandaag óók volledig in ‘crisis’. Wat een hemelwater is er gevallen. De verkoop van parapluies aan toeristen (óók goed voor de economie), schoot explosief omhoog!

• Xander

Ik was vandaag even in Chania.

Het kwam met bakken uit de hemel.

Maar de winkeltjes op Chalidon hadden de paraplu's en de regenjasjes vooraan liggen !

Nu is het trouwens droog hier, maar slechts 14 graden buiten. Zwaar bewolkt. De voorspelling is dat het donderdag pas weer echt mooi wordt. Morgen wisselend bewolkt en af en toe de zon (west Kreta).

• John Dekker

Ik mag hopen dat het vanaf zondag beter gaat worden want dan komen wij naar Kreta.

• Gradus

Dan zijn er in iedergeval 2 toeristen en vanaf de 14e nog 2 er bij. Dan komen onze vrienden Ger en Diet alleen zitten die weer bij Marina

• K&A

He luitjes niet met z'n alle tegelijk komen hoor dan schrikken we hier zo 8-).

Groetjes uit een heeeel nat en winderig Analipsi.

Kees

• John Dekker

Kees wij nemen de zon zondag mee naar Kreta. Doe je aico maar vast aan!