een kretenzer laat zich niet de wet voorschrijven,dus waarom een helm op,gordels dragen,niet telefoneren achter het stuur,kinderen op schoot voorin de auto,bekeuringen betalen?vrijheid blijheid!
Nog een leuk voorbeeld;
Ik zit samen met m'n vrouw lekker op het terras, in het zonnetje bij een eettentje, midden in het centrum. Komt daar de hele lokale hermandad aangereden om te gaan eten.
De heren zetten alle voertuigen recht onder het stopverbod, half op de stoep en blokkeert daarmee de halve straat. Vervolgens rijdt half Kreta langs en steekt de hand omhoog- want iedereen heeft wel een vriend bij de politie- waarbij het volgende opvalt;
Geen van de passanten draagt een gordel in de auto of helm op de motor. Bijna alle passanten waren aan het bellen tijdens het rijden. De heren politie zwaaien vrolijk terug en gaan over tot de orde van de dag.
Onze lokale "wijkagent' rijdt hier op een hele oude BMW motor en draagt daarbij al jaren geen helm.
Het zal mij allemaal klontjes zijn.
My two cents
In Franrijk heeft na korte tijd ook iedereen zich aan het rookverbod in de horeca gehouden en Fransen zijn nou ook niet bepaald ‘abiding citizens’.
Ik verwacht (hoop) dat men zich er in Griekenland ook aan houdt.
Met een beetje geluk zie ik mijn buurman, die nu 3 pakjes per dag rookt , dan wat langer leven. En hopelijk niet meer constant ziek zoals nu.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?