Ja, klopt, die ‘zelfregulering’ :-)))).Zo sjaggerijnig bedoelde ik het ook niet hoor, erger me wel altijd aan dat veel te harde rijden, vooral .s avonds, na het drinken van de tsikoudia !
Zo is dat John. @!#$ alles maar gewoon neer waar het je uitkomt. Bah milieu. Hebben we niet. Griekenland is een fijn land, maar de gewoonte om inderdaad alles maar overal neer te mikken vind ik niet echt fijn. Maar ben blij dat jij het goed vind.
Wel klagen zeker dat het in Nederland zo'n rotzooi is zeker.
Volgens mij werd er gezegd dat het rookverbod op 1 juli ingaat. Dat betekent dat er nu nog gerookt mag worden. Zelfde gedrag zag je in Nederland ook. Tot op de laatste minuut volhouden, maar ik ben heel blij dat er niet meer gerookt mag wordn in openbare gebouwen en restaurants. Kan je eindelijk eens van je ten genieten zonder in de stank te zitten van iemand anders zijn sigaar of sigaret.
Als je wilt roken heb ik daar geen enkel probleem mee, moet je zelf weten net als drinken, jointje etc. Maar als je anderen daarmee hindert en de veelgeprezen ‘zelfregulering’ er op neer komt dat je maar moet kunne roken waar je wilt, dan is een rookverbod een verademing.
Hoi Fred.
Je hoort mij niet zeggen dat ik het niet erg vind dat het op veel plaatsen langs de weg een zooitje is. Maar wie zijn wij om ons aan hun gedrag te storen. Of moeten wij net als andere grote landen met het vingertje gaan wijzen. Ik dacht het niet… En roken dito, ik ben een niet roker maar laat eerst ons eigenland eens met een goede wetgeving komen en dan kunnen wij eens oordelen hoe het elders misschien beter zou kunnen.
Inderdaad Monique, dat harde rijden dat vind ik ook gevaarlijk want daar begeef je jezelf toch dagelijks tussen. Ik hou mij oogjes goed open en let op alles wat zich in mijn beurt bevindt.
Bij de nadering van onoverzichtelijke bochten ga ik er toch maar van uit dat; of een overmoedige weggebruiker mij net voor de bocht nog even inhaalt, of dat iemand mij tegemoet komt en dat dan op mijn weghelft.
Ik begrijp toch niet altijd waar die enorme haast op de weg vandaan komt. Want die haast kom je daarna hier verder nergens meer tegen. Dan gaat alles op z'n dooie akkertje.
My two cents,
Henk
Ik vind het niet erg om in een restaurant niet te roken. Niks mis mee. elfde geldt voor openbare gebouwen, op het werk, op het station, bij niet rokers thuis, kortom eigenlijk overal behalve thuis (hoewel ik ook daar ernstig rekening houd met de anderen).
Maar als ik dan eens BUITEN op een terrasje zit, en de mensen aan de tafel naast me beginnen te zeuren dat ik niet moet roken, dan word ik echt heel erg pissig. Ze hoeven dan niet op mijn medewerking of vriendelijkheid te rekenen !
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?