Jiba reageert op de vraag over kinderkortingen van enkele topics geleden.
Omdat de meeste van ons niet meer naar oudere topics kijken heb ik dat van Jiba en van K&A gekopieerd.
Ook ik heb het bekeken en ben het met K&A eens. Ik ben dan ook benieuwd naar de reactie van Jiba op het verhaal van K&A.
Nana
Auteur: Jiba (—.sunweb.nl)
Datum: 28-04-2009 09:29
Jiba wil graag de volgende reactie plaatsen:
Het klopt inderdaad dat wij dit seizoen niet meer werken met aparte kinderprijzen. Deze kortingen zijn al direct in de prijs verwerkt als er in het reisgezelschap ook kinderen geselecteerd zijn. De kinderkorting is wel zichtbaar in de kassabon.
Voor vragen kunt u ons bereiken via info@Jiba.nl.
Met vriendelijke groet,
Jiba Méér vakantie
Auteur: K&A (—.home.otenet.gr)
Datum: 28-04-2009 12:47
Jiba rekend voor kinderen van 1 t/m 16 gewoon de volle mep, alleen een baby jonger dan een jaar krijgt korting maar daar moet je nog altijd voor betalen.
Allemaal simpel te berekenen op hun site en dan een reisgezelschap samenstellen.
12 dagen Analipsi in Mei kost gewoon hetzelfde voor 4 volwassenen of 2 volwassenen en twee kids van 2 en 3 of 3 en 4 of 4 en 5 jaar enz enz.
Voor de baby moet zelfs nog 40 euro betaald worden.
dus beste mensen geef eens een voorbeeld hoe jullie de kinderkortingen verrekenen op de kassabon, die op jullie site blijft gewoon het zelfde tot en met het boekings en betaalscherm.
Ben benieuwd