reistijd heraklion-Chania

• K&A

Ik meen dat ik gradus een antwoordje gaf Harry, en hoe weet jij nu hoe hard ik kan fietsen met mijn goddelijke lichaam.

• Harry

Dat weet ik, maar het staat eenieder vrij om hier te reageren.

En hoe hard jij fietst ???

Als je jezelf maar aan de snelheidslimieten houdt !!!

Ik zie jou straks nog wel een 30 kilometer zone instellen in Analipsi en i.p.v. een parkeerverbod een verplicht parkeren voor je winkeltje

• Gradus

Mijn ervaring op de wegen op Kreta is, dat de Kretenzers zich in iedergeval niet aan de snelheden houden. Of z erijden als gekken ,of ze kruipen met hun aftandse pickups over de weg. En dan natuurlijk niet te vergeten de pickups met koopwaar die zo maar langs de weg zaken staan te doen.

• K&A

Maar Gradus wat zou je van de tijdelijke bewoners denken (die er de komende 6 maanden zijn) die een quad gaan huren en dan in colonne over de doorgaande weg en door de dorpen rossen dat is pas gevaarlijk.

• Gradus

Daar heb je helemaal gelijk in. Gelukkig zorgen die dan ook weer voor een stukje werkgelegenheid want de medische centra zijn er maar wat druk mee.

• Arthur

Al jou snelheden zijn per persoon met een max van 2 soms 3 inzittenden, dat ligt aan de maximum snelheid en de auto.

groetjes

Odigos Arthuros

• GvE

Brunssumse humor?? :? Tuurke

• Arthur

Niet echt, je weet hoe de grieken rijden en ik pas aan de rijstijl aan.

grz uit zuid bourgondie.

Arthur