reistijd heraklion-Chania

• marianthi

Hoi hoi

Weet iemand hoe lang het rijden is met de auto van Heraklion naar Chania?

• kriti

140 km, in ca. 2 uur rijtijd, afhankelijk van weer & verkeer

• Henk

En wees voorzichtig met de maximum snelheid. Er staan nieuwe camera's langs de weg. Sommige camera's moeten nog in werking worden gesteld, maar het is beter om dit niet testen.

Veel plezier tijdens de mooie rit.

Henk

• Arthur

Ik zet je hier nog even de km's erbij

grz Arthur

• GvE

http://www.explorecrete.com/dutch/kreta-afstanden.html

Nog zo'n handig afstandenlijstje om in de Kretamap te bewaren.

• marianthi

bedankt mensen.

Wie gaat er nog meer naar het Westen dit jaar.Ik ben er van 25 juli tot 23 augustus ongeveer.In Drapaneia , onze vaste plek en zijn vaak voor ons werk in topolia

Mijn dochter is nu voor een paar weken in Kissamos en gaat weer van 12 juli tot eind augustus.

Ze zijn gisteren aangekomen en vandaag al een ritje gemaakt naar het verlaten Elafonissi

• kriti

die camera's zijn een lachtertje, die werken echt niet hoor. meesten zijn al stukgeschoten of inderdaad afgeplakt

zonde van het geld, kunnen ze beter investeren in betere wegen

• Xander

ik heb die flitspalen gisteren uitgetest. Van Heraklion naar Chania werkte er geen een !

Ik reed overal te hard (ik had haast) en het was donker. De flitsen had ik moeten zien.

En inderdaad, er zijn er heel veel afgeplakt.

• caro

“…ik reed overal te hard en het was donker….”

niet onmiddellijk iets om trots op te zijn, zou ik zeggen…

grieken hebben het hoogste sterftecijfer door verkeersongevallen in gans europa

portugal staat op de tweede plaats

• Harry

Misschien is dit wel het juiste moment om de snelheidslimieten op Kreta eens goed onder de loep te nemen.

wat is de maximum snelheid op het eiland ??

voor welke wegen geldt welke snelheid ??

hoe is een type weg te herkennen: ligt dit net zo als in Nederland ??