Preveli strand

• Gradus

Jazeker. Je komt lopend door het water, tussen de bootjes door, naar het strand.

Op mijn site staat een foto zoals het er onderweg toegaat.

• lucy

Ja, voor deze excursie wordt i.i.g. vanuit Plakias veel reclame gemaakt, ik heb ook een fotoboek ervan gezien, prachtig!! Staat nog op mijn lijstje, idd vanuit de kloof start hij!

• tineke

dat is toch de snorkel/wandel excursie o.l.v. Dive 2 Gether Lucy?

• Gradus

Ik mzou het zeker een keer doen. Alleen een tip, neem niet teveel bagage mee onderweg want soms is het aardig diep waar je doorheen moet. Bij ons liet iemand zijn camera vollopen met water, daar kon die camera dus niet tegen.

• Arthur

Of je neemt mijn route die heb ik ook al aan Martine uitgelegd, heel makkelijk.

• lucy

misschien dat Dive2gether hem ook aanbiedt Tineke, maar deze excursie werd door meerdere toeristenbureautjes in Plakias aangeboden zagen wij in '07

• Maria

Welke route is dat Arthur?

• Arthur

Auteur: Arthur (—.adsl2.static.versatel.nl)

Datum: 22-03-2009 16:00

En de vierde route en meest makkelijke per auto. Rij via Spili richting Agia Galini, dan in Kissou Kambos rechts af tot Drimiskos daar opletten en weer rechts dan kom je aan de kust en deze zandweg volgen is heel goed te rijden en voor de mensen die niet durven of hoogte vrees hebben een stuk beter als over de boogbrug, op google earth zie je ook de weg het is de onderste vlak langs het water.

kalo taxidi

Arthur

• Maria

Efcharisto poli !