kinderprijzen bij appartementen

• Karin

Wie weet welke reisorganisatie nog kinderprijzen hanteert voor appartementen?

Voorheen boekte ik via Jiba, met kinderprijzen voor mijn kinderen. Sinds dit jaar is dit over. Zijn er überhaupt nog reisorganisaties die kinderprijzen hanteren voor appartementen?

• K&A

Hoi

Eleni appartementen in Analipsi hanteert nog wel kortingen.

Baby's 0-3 geen kosten

Kinderen 4-11 jaar korting 20% op de huurprijzen per persoon

Deze appartementen zijn zelf te boeken en ook via een reisorganisatie kan navragen welke dit is weet ik zo niet, maar de reisorganisatie schrapt de kortingen steeds vaken en steekt ze in zijn eigen zak.

website is http://www.eleni-crete.com

Eventueel meer info stuur maar een mail het zijn onze buren.

Groetjes kees

• lucy

Sudtours had ook altijd kinderprijzen, volgens mij H.I. en OAD ook!

• sander

Arke. Daar hebben wij geboekt met kinderkorting.

• Jiba

Jiba wil graag de volgende reactie plaatsen:

Het klopt inderdaad dat wij dit seizoen niet meer werken met aparte kinderprijzen. Deze kortingen zijn al direct in de prijs verwerkt als er in het reisgezelschap ook kinderen geselecteerd zijn. De kinderkorting is wel zichtbaar in de kassabon.

Voor vragen kunt u ons bereiken via info@Jiba.nl.

Met vriendelijke groet,

Jiba Méér vakantie

• K&A

Jiba rekend voor kinderen van 1 t/m 16 gewoon de volle mep, alleen een baby jonger dan een jaar krijgt korting maar daar moet je nog altijd voor betalen.

Allemaal simpel te berekenen op hun site en dan een reisgezelschap samenstellen.

12 dagen Analipsi in Mei kost gewoon hetzelfde voor 4 volwassenen of 2 volwassenen en twee kids van 2 en 3 of 3 en 4 of 4 en 5 jaar enz enz.

Voor de baby moet zelfs nog 40 euro betaald worden.

dus beste mensen geef eens een voorbeeld hoe jullie de kinderkortingen verrekenen op de kassabon, die op jullie site blijft gewoon het zelfde tot en met het boekings en betaalscherm.

Ben benieuwd

• Sandra

Ik ben benieuwd hoe Jiba dit verkoopt.

Vorig jaar waren mijn ega en onze 2 kids 2000 euro kwijt voor 2 weken appartement in Sissi. Dat was vanaf de eerste maandag van de eerste schoolvakantie (Noord-Nederland). Voor dezelfde 2 weken op dezelfde eerste maandag van wederom de eerste schoolvakantie in hetzelfde appt.complex betaal ik nu 2700 euro. Da's nogal een verschil. Ik heb dus (nog) niet geboekt.

Bovendien hebben wij deze zomer pas later in de schoolvakantie vrij, dus zitten wij sowieso gebonden aan de “duurdere” perioden (eind juli/begin aug).

Jiba stond bij mij altijd goed aangeschreven, mede vanwege de prijs.

Maar tegenwoordig maakt het dus (qua prijs) niet meer uit, en kan ik bij ieder willekeurig reisbureau of internet-reisverbureau gaan boeken!

Tenslotte, ik begreep van de eigenaresse van wederom hetzelfde appt.complex dat zij dit jaar minder van Jiba ontvangt, in ruil waarvoor Jiba het appt. goedkoper “in de markt zou zetten”. Het is daarentegen alleen maar duurder geworden doordat er geen kinderkorting meer is.