Respect

• Gradus

De laatste tijd zijn er steeds meer mensen die vinden dat ze zich negatief of kwetsend over andere mensen of berichten uit moeten laten. Mijn verzoek, en ik denk dat ik niet de enige ben, is om dit te laten. Zelf ben ik niet roomser dan de paus en bezondig me ook wel eens aan verkeerde opmerkingen, maar ik vindt het de laatste tijd wel erg worden. Mensen die voor het eerst deze site bezoeken zullen zich afvragen waarin ze zijn beland. En dat kan nooit de bedoeling zijn omdat we toch allemaal hier ons geliefde eiland willen promoten. Dus mensen, alstublieft, laten we het leuk houden

• John Dekker

Hier sluit ik mij 100% bij aan en laten wij genieten van onze gezamenlijke hobby “KRETA”.

• Nancy

Helemaal mee eens!!!

• Voormalig bezoeker

Toevallig kwam ik nog eens hier terecht…

Kennelijk is de sfeer hier nog steeds even slecht als een aantal jaar geleden, toen ik dit forum dagelijks meerdere keren bezocht.

De slechte sfeer, het gebrek aan respect voor elkaar en de vriendendiensten (links van en naar sponsors zoals autoverhuurders) waren voor mij reden om in 2003/2004 dit forum en zeker ook de kreta.pagina.nl en de kretapagina.nl (van dezelfde beheerder als dit forum) de rug toe te keren.

Sindsdien ben ik eens verder gaan kijken dan het eiland Kreta (dat zeker zijn schoonheid heeft) en heeft erin geruslteerd dat ik heel veel andere en zelfs mooiere vakantiebestemmingen heb gevonden.

Dit forum kennende, staat dit bericht zeker niet lang op de site, maar ik wilde deze ervaring even met jullie delen.

De sfeer wordt bepaald door de bezoekers (en een te commercieel ingestelde beheerder). Dit zijn voor een deel nog steeds dezelfde en uit ervaring weet ik dat die niet veel oog en oor hebben voor andere meningen.

Ik wens jullie veel suc6 met het verbeteren van de sfeer, maar als het na al die jaren nog steeds niet gelukt is, vrees ik (sterker nog: ik weet zeker) dat het nooit zal lukken.

Gradus schreef:

>

> De laatste tijd zijn er steeds meer mensen die vinden dat ze

> zich negatief of kwetsend over andere mensen of berichten uit

> moeten laten. Mijn verzoek, en ik denk dat ik niet de enige

> ben, is om dit te laten. Zelf ben ik niet roomser dan de paus

> en bezondig me ook wel eens aan verkeerde opmerkingen, maar

> ik vindt het de laatste tijd wel erg worden. Mensen die voor

> het eerst deze site bezoeken zullen zich afvragen waarin ze

> zijn beland. En dat kan nooit de bedoeling zijn omdat we toch

> allemaal hier ons geliefde eiland willen promoten. Dus

> mensen, alstublieft, laten we het leuk houden

• Wil

Dat is inderdaad toevallig ! Adiee wa .

• Xander

Toch wel jammer dat de ‘voormalig bezoeker’ niet gewoon onder zijn / haar toenmalige forumnaam een berichtje plaatst……

Nu weten alleen de insiders (is dat zo ??) wie het betreft.

Beetje laf wel.

Overigens suggereert deze persoon dat hij/zij als gevolg van de sfeer op dit forum die hem/haar blijkbaar niet aanstaat ergens anders is gaan kijken voor mooie / leuke vakantiebestemmingen en deze kennelijk ook gevonden heeft.

Vreemd verhaal.

Ik kan er in ieder geval geen chocola van maken….

Trouwens, waarom denk je dat dit bericht zal worden verwijderd ?

Er wordt geen liederlijke taal gebruikt, er wordt niemand beledigd én er zit geen commercieel belang in het bericht !

• Tom

Nu maar hopen dat de negatievelingen volgen.

Zou leuk zijn

• Ans

Hallo allemaal,

Laat ik ( nog) maar eens reageren. Heb dit nl. ook al gedaan, nadat er een “slotje-erop” gedaan werd, op 14/4. Ik ben 2 dagen weggeweest en zie nú, dat mijn bericht NIET geplaatst is!

Ik heb de 14e gezegd, dat ik zo langzamerhand een vieze smaak in de mond kreeg, van al dat geruzie. Dat zelfde deden mijn 2 zussen ,1 broer en ik

zo'n 50 jaar geleden óók! Dat eeuwige geribbezak! Bah.

Ik schreef tevens, te hopen, dat de Kretenzers een beetje vriendelijker zijn, dan de Prikbord-gebruikers.

Verdorie! Vorig jaar las ik datzelfde gemekker op het Lesbos-prikbord. Nú gaan we voor de 1e x naar Kreta. Het enige, wat ik hier hoop te vinden, is iets, waar ik wat aan heb. Dus informatie. En of dat nou gaat over een auto huren, het rijden op een scooter, op Kreta, het eten in een bepaald restaurant, o.i.d., een mooie wandeling, mooie stranden, enz.enz. Dát is, wat ik hier zoek!

Gelukkig heb ik al héél wat aantekeningen kunnen maken, sinds mijn “prikbord-bezoek” dec.08! En eerlijk is eerlijk : er zijn er diverse geweest, die mij uitgebreid antwoord hebben gegeven, via mijn email-adres. Dank, daarvoor.

Maar…kóm óp : houd het gezellig! Als er wat uit te praten valt, dóe dat dan persoonlijk, dus op eigen email-adres en niet via prikbord!! Dáár zit níemand op te wachten! En zéker de “nieuwe” bezoeker van Kreta niet.

Met vriendelijke groet, van Ans, die over minder dan 2 maanden 3 weken naar Kreta gaat! Hiep-hoi.

Ans.

• Patrick

Ans schreef:

> Laat ik ( nog) maar eens reageren. Heb dit nl. ook al gedaan,

> nadat er een “slotje-erop” gedaan werd, op 14/4. Ik ben 2

> dagen weggeweest en zie nú, dat mijn bericht NIET geplaatst is!

Ans, als je bericht niet geplaatst is moet er sprake geweest zijn van een technisch probleem. Berichten worden automatich geplaatst en kunnen handmatig verwijded worden. Dat is niet gebeurd. Dit ter info.

• Ans

Patrick,

Je hebt waarschijnlijk helemaal gelijk! Ik had het er met mijn man over en vertelde hem, dat ik alsnog (wéér) een bericht had geplaatst. Maar ik had blijkbaar een verkeerd controlegetal ingetoetst, nl. een 1 i.p.v. een i. Mogelijk heb ik dat de 14e óók gedaan, maar heb dat toen niet in de gaten gehad, omdat ik de comp. daarna meteen heb uitgezet en naar bed ben gegaan.Ik was dat te vlúg!

Al doende leert men.

Bedankt,

Ans.