Toevallig kwam ik nog eens hier terecht…
Kennelijk is de sfeer hier nog steeds even slecht als een aantal jaar geleden, toen ik dit forum dagelijks meerdere keren bezocht.
De slechte sfeer, het gebrek aan respect voor elkaar en de vriendendiensten (links van en naar sponsors zoals autoverhuurders) waren voor mij reden om in 2003/2004 dit forum en zeker ook de kreta.pagina.nl en de kretapagina.nl (van dezelfde beheerder als dit forum) de rug toe te keren.
Sindsdien ben ik eens verder gaan kijken dan het eiland Kreta (dat zeker zijn schoonheid heeft) en heeft erin geruslteerd dat ik heel veel andere en zelfs mooiere vakantiebestemmingen heb gevonden.
Dit forum kennende, staat dit bericht zeker niet lang op de site, maar ik wilde deze ervaring even met jullie delen.
De sfeer wordt bepaald door de bezoekers (en een te commercieel ingestelde beheerder). Dit zijn voor een deel nog steeds dezelfde en uit ervaring weet ik dat die niet veel oog en oor hebben voor andere meningen.
Ik wens jullie veel suc6 met het verbeteren van de sfeer, maar als het na al die jaren nog steeds niet gelukt is, vrees ik (sterker nog: ik weet zeker) dat het nooit zal lukken.
Gradus schreef:
>
> De laatste tijd zijn er steeds meer mensen die vinden dat ze
> zich negatief of kwetsend over andere mensen of berichten uit
> moeten laten. Mijn verzoek, en ik denk dat ik niet de enige
> ben, is om dit te laten. Zelf ben ik niet roomser dan de paus
> en bezondig me ook wel eens aan verkeerde opmerkingen, maar
> ik vindt het de laatste tijd wel erg worden. Mensen die voor
> het eerst deze site bezoeken zullen zich afvragen waarin ze
> zijn beland. En dat kan nooit de bedoeling zijn omdat we toch
> allemaal hier ons geliefde eiland willen promoten. Dus
> mensen, alstublieft, laten we het leuk houden