Judith

• Arthur

Even offtopic Wil waar gaat dit over??? dat Judith de vriendin/vrouw van Max is weet ik al heeeeeeeel lang maar hoe zit dat met jullie ??? alle twee geen open e.mail raar toch

• Wil

Geen idee Arthur maar ik heb een of andere maniak op zijn pik getrapt door op zijn kinderachtige berichtjes te reageren. Daarom ben ik blij dat ik hier mijn emailadres verberg anders kreeg ik misschien ook nog wel mail van die “palingboer”.

• Arthur

Weer offtopic.Dan stuur je mij toch een mail, het wordt toch eens tijd dat we alles bijleggen/praten of speur ik toch iets van…..

grz Arthur

• Dorus

Mijn laatste woord is hierover gezegd Wil. Je zit mijlenver onder mijn niveau.

• Wil

Nee hoor Arthur,je speurt niks,lk ben het vaker niet eens met hoe jij hier op mensen reageert maar dan laat ik dat gewoon direct rechtuit weten.Ik houd wel van een potje schriftelijk bekvechten maar ik ga niet geheimzinnig doen en dingen insinueren waar niemand een touw aan kan vastknopen. Ik ben daarom blij dat de palingboer heeft aangekondigd er het zwijgen toe te doen.

Groeten uit de westelijke mijnstreek.

• Arthur

Dus je bent geen winkbuul maar iets van de Sittard Geleen kant ???? maar toch blijf je vaag misschien toch bang om je bloot te geven.

• Wil

Ik dacht dat jij allang wist dat ik een Pottentoat ben.

• Arthur

Dus BAEK BLIF BAEK

• Wil

:+

• Peter

Misschien voor mij beide wel