vakantie in zuid kreta

• Wil

Kun je eigenliijk wel lezen ? Ik zei dat bijna alle reisorganisaties pakketreizen naar zuid kreta aanbieden want ik er vaak genoeg gebruik van gemaakt omdat te kunnen weten, ik heb over makrigialos met geen woord gerept. En als jij niet begrijpt dat niet naar elk gat pakketreizen aangeboden kunnen worden …..

• connie

weet je, ga lekker andere mensen beledigen. ik hou niet van dit niveau discussieren:?

• Wil

Waarmee heb ik je beledigd ? Ik (en anderen) gaf in eerste instantie antwoord op de vraag van Rita. Plotseling zit jij daar tussendoor met je opmerking dat die antwoorden niet juist zijn en je begint dan over makrinogwat en een failliete organisatie.Het niveau was dus goed totdat jij ertussendoor kwam fietsen met je losse flodders.

• Henkjan

Hallo dames !!!!!!!

We blijven wel lief voor elkaar.

Greetz,

Henkjan

• Dorus

Dit bedoel ik nou Wil.

• Dorus

Jij hebt echt het niveau van waar je bent opgegroeid Wil. Jammer maar je hebt nooit iets bijgeleerd.

• Wil

Gelukkig houd jij het peil hoog hier ( ik heb je bijdrages op deze pagina eens bekeken) .Is het toeval dat jij dezelfde naam hebt als dat domme mannetje dat vroeger door Tom Manders gespeeld werd ?

• Dorus

Sterker nog, ik ben Tom Manders

• Gradus

Geinige vent was Tom Manders. Maar kunnen we het hier niet gezellig houden? Wat moeten mensen wel niet denken van het niveau hier als ze op zoek zijn naar informatie. Dit geeft niet echt een goede indruk van deze site.

• Wil

Je hebt helemaal gelijk Gradus, maar een van mijn zwakke punten is dat ik bij het zien van zoveel dommigheid niet kan zwijgen.