vakantie in zuid kreta

• Henkjan

Sorry moet zijn www.sunbudget.net Henkjan schreef:

>

> Hallo,

>

> Kijk ook eens op www.mertiza.com of www.villa-aliki.com leuke

> acomodatiet in Mirtos.

>

> Boek zelf een vlucht en kijk op www.sunbudget.com er is een

> nederlands sprekende eigenaaresse ( Sylvi Steiner) werkte

> vroeger bij Bosmanreizen.

> verhuren over heel zuid Kreta.

>

> succes,

> Henkjan.

• Arthur

Kik anders hier eens http://www.annaview.com hier hebben wij in 2007 2 weken heerlijk gelogeerd, grote app en een geweldig uitzicht, even kijken voor een goedkope vlucht.

kalo taxidi

Arthur

• Arthur

http://annaview.com/chrisanthi/external/ of hier wordt ook door Yannis gerund

• Judith

Kritinet Travel (www.kritinet.com) biedt accommodaties in

* Agia Fotia

* Mirtos

* Matala

* Agia Galini

* en nu nieuw Paleochora !!!!

• connie

die jullie opnoemen, moet je ook alles apart boeken, zoals vlucht. bij hun kan je het appartement plus auto boeken, scheelt trouwens nauwelijks in prijs. ik kom al jaren in zuid-oost kreta en waar ik naar toe ga, makrigialos, kan je niet (meer) via een reisorganisatie boeken. bestond bosmanreizen nog maar, die hadden leuke accomodaties en waren niet duur en een prima service.

• Judith

Bij Kritinet kan je wel inkl. vlucht, huurauto etc boeken ! maar geen makrigialos.

• Wil

Hoe kom je erbij ? Al die organisaties bieden pakketreizen aan.

• connie

oh ja. dan moet je mij maar eens vertellen waar ik een pakketreis naar makrigialos kan boeken?

• Wil

Weet ik veel ? Jij zegt dat bij de genoemde reisorganisaties alles apart geboekt moet worden en dat is onzin.Er werd trouwens gesproken over zuid kreta en niet over Makrigialos .

• connie

als je niet zoveel weet, wat ik zo geloof, zou ik niet zo stellig zijn in mijn commentaar. kennelijk ben je nog nooit in het zuiden van kreta geweest anders had je wel geweten waar makrigialos ligt.