Deal Gradus geef de maat ff door en hij ligt klaar voor je 8-)
Ik volg deze site nu al enige tijd en dit is de eerste keer dat ik wat schrijf.
Het valt me op dat er iedere keer dezelfde zijn die andere afkraken en altijd doen alsof ze het beter weten.
Iemand heeft een initiatief en dat kunnen we alleen maar toejuichen.
Helaas minder succesvolle mensen die regelmatig achter de feiten aanlopen kunnen daar niet tegen.
Mijn opinie is dat iedereen het recht heeft om zijn creativiteit te laten zien en niemand heeft het recht om dat af te kraken.
Als je het er niet mee eens bent dan benader de persoon persoonlijk in plaats van je te verbergen achter dit prikbord.
Het moet de mensen die niet op Kreta wonen wel een heel verkeerd beeld geven van dit eiland en vooral de Nederlanders die hier wonen ik heb dat al enkele keren aan de lijve ondervonden.
Nu voor de mensen die niet op dit eiland wonen.
Kijk alleen maar welke naam u het meeste ziet op dit prikbord.
Een heel groot deel van de Nederlanders die hier wonen en wel het licht in iemands ogen gunt weet dat er bij deze persoon een steekje los zit en een enorme afgunst bestaat daarom wordt hij dan ook gemeden.
Dus kijk a.u.b. door deze vuilspuiterij en geniet van het eiland zoals de meeste van ons doen en laat die enkele links liggen.
Vriendelijke groeten
Beste mijnheer Ro
Ik ken je niet , ik reageer verder ook niet maar lees even dit weblog http://kretapagina.web-log.nl/ en als je dan een vent bent reageer even prive dan praten wij het even buiten dit prikbord uit, maar ik denk dat je niet zult reageren.
Mijn E-mail adres is c.heger@otenet.gr dit is volledig openbaar want ik heb niets te verbergen en ik ben ook niet bang voor reacties.
Zeer fijne paasdagen toegewenst.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?