Restaurants Rethymnon

• Johan

Nee, dat zie je verkeerd. Over goede restaurants heb ik genoeg gelezen maar wij zijn veertien dagen in Rethymnon en we willen graag elke dag ergens anders eten. Dat we niet bij restaurants aan de haven moeten eten kun je ook overal lezen maar over de restaurants in de binnenstad staat niets negatiefs geschreven en daar zullen toch ook wel slechte tussen zitten. Vandaar heb ik de vraag zo geformuleerd.

• Johan

Hallo Hanny,

Bedankt voor de informatie. Ik heb Orthonas aan mijn lijstje toegevoegd. Wij gaan ook over twee weken dus ik hoop dat jullie prima weer hebben !!! Wij zijn wel eerder op Kreta geweest maar in het oosten, Agios Nikolaos. Dat was ook uitstekend, ik hoop dat Rethymnon net zo leuk is. Een fijne vakantie toegewenst !

Johan

• natassa

Smaken verschillen nogal eens en de Nederlandse smaak helemaal, soms hoor je van “daar moet je gaan eten want dat is zo lekker” kom je daar….is het niet te pruimen! Dus ik zou gewoon op mezelf afgaan Johan, ga lekker ontdekken en eet waar de Grieken ook eten, die zijn meestal kieskeurig ook al hebben ze een andere smaak.

Goede restaurants zijn in de winter ook open, dit is misschien een tip voor je? Ik eet altijd super omdat ik in de winter ook altijd 3 weken ga.

Laat als je terug komt ff iets weten over je bevindingen!

Kali diaskedasi!