Naar Kreta op 10 juni

• Henkjan

Wij vliegen op woensdag 10 juni naar Kreta (heraklion).

We vertrekken als de tijd zo blijft om 16.05 uur vanaf Schiphol met Transavia.

Wie gaan er nog meer en naar welke plaats op Kreta gaan jullie.

• René

Durf je niet alleen?

• Patrick

Let maar niet op de humor van René, Henkjan. Zal wel aan het rotweer van vandaag liggen…

• Gradus

Hoezo. We is volgens mij iets anders als ik

• Henkjan

Hallo,

Het was serieus bedoeld maar waarchijnlijk niet als zodanig aan gekomen.

En wij is niet alleen ( grap).

Ben benieuwd !!!!!!!

• Ans

Hallo Henkjan,

Laat ik dan maar eens met een antwoord komen.

Alleen, wij gaan niet 10, maar 12 juni. Ik vraag me alleen af, hóe je nú al weet, dat jullie w.s. om 16.05uur vertrekken. Ik/wij krijgen dat pas 1 week tevoren te horen.

Onze “standplaats” wordt Piskopiano.

• kees b

ik vertrek ook op 12 juni maar vlieg om 18.40 uur en dat kreeg ik later te horen/lezen toen mijn papieren binnen kwamen in febr. maar kom helaas s'nacht aan in hotel ± 4.00

• Gradus

Dat is balen. Ben je gewoon een hele dag kwijt. Maar moet je dan nog zo lang reizen op Kreta? Of heb je meerdere tussenstops

• ans

Kees,

Dan hoop ik, dat wij niet bij in het vliegtuig zitten, want dat wordt me een beetje te laat. Maar je hebt het niet voor het zeggen,hé?

Maar vlieg je met Transavia?

• Henkjan

Hallo Ans,

Heel vroeg al tickets geboekt op www.corendon.nl daar stond een tijd bij van vertrek om 6.30 uur. Lekker vroeg dus

Nu staat er een vertrektijd van 16.05 uur en omdat het gaat om voordelige tickets wissellen de tijden nog al en kun je geen vaste tijd verwachten. De vluchten worden uitgevoerd door Transavia maar eigen klanten gaan natuurlijk voor, maar betalen dan ook meer. We zijn ook al eens om 19.45 uur vertrokken dan kom je midden in de nacht aan. dat kan het nu ook wel eens weer worden. Zoals al is gezegd weet je de exakte tijd een week voor vertrek.

Dat is onze ervaring na 10 jaar Kreta.Ans schreef:

>

> Hallo Henkjan,

>

> Laat ik dan maar eens met een antwoord komen.

> Alleen, wij gaan niet 10, maar 12 juni. Ik vraag me alleen

> af, hóe je nú al weet, dat jullie w.s. om 16.05uur

> vertrekken. Ik/wij krijgen dat pas 1 week tevoren te horen.

> Onze “standplaats” wordt Piskopiano.