vertrektijden Amsterdam Heraklion

• pela

Hoi,

We gaan op vrijdag 24 april aanstaande naar Kreta, geboekt bij Eliza was here, we vliegen met Transavia.

Ik probeer al een tijdje achter de vliegtijden te komen maar Eliza geeft aan ze dat pas een week voor vertrek weten.

Ik kan me niet voorstellen dat er nu nog niets bekend is en vraag me af of dit ook op een andere manier te achterhalen valt.

Ik heb gegoogled en zie dat Transavia op vrijdag vanaf Amsterdam om 6.35 uur vliegt, kan ik er vanuit gaan dat er op vrijdag maar 1 vlucht vertrekt vanuit Amsterdam naar Kreta van Transavia?

wie heeft ervaring en kan me er meer over vertellen??

Lees graag je reactie!

groeten,

Pela

• John

Jullie krijgen pas één week voor vertrek de vluchttijden door. Dit komt dat deze vluchten zijn ingehuurd door de reisorganisatie en Transavia alleen het charterbedrijf is. De vluchten die op de internetsite van Transavia staan dat zijn de lijnvluchten en worden geëxplodeerd en verzorgd door Transavia zelf. Daardoor boeken wij altijd de vliegreis online bij Transavia, zodat wij altijd de exacte vliegtijden zelf kunnen kiezen en wij liefhebbers zijn van vroege vluchten.

• Lucie Jansen

@John,

Als je schrijft ‘wij’ dan bedoel je dat jij werkt bij Eliza?

Houden ‘jullie’ van Eliza van vroege vluchten? Dat is mooi!

• Peter H.

Ik hoop niet dat die vluchten exploderen….

• Wil

Niemand kiest de vluchttijden zelf. Dat zou een mooi zootje worden daar boven .

De vliegmaatschappijen (indit geval Transavia) vragen bij EUROCONTROL de zg slots aan en daar worden de tijden bepaald,natuurlijk houden ze daar rekening met de wensen van de klant maar het is duidelijk dat niet alle vliegtuigen naar Griekenland tegelijk kunnen vertrekken.Reisorganisaties ,en zeker kleintjes zoals Eliza ,hebben hier geen enkele invloed op.

• Henkjan

hallo Pela,

Het veranderd doorlopend tot 24 uur voor vertrek werd mij verteld.

Wij zouden op 10 juni om 6.30 uur vertrekken maar is inmiddels weer veranderd in 16.05 uur, maar ook dat staat nog niet vast.