Karpathos

• Arthur

Dit moest even offtopic tussendoor omdat de webm op dat prikbord geen foto's toelaat

• Gradus

Waarom dat dan niet. Dit is toch juist om het vakantie gevoel alvast te krijgen ?

• Martine Prest

Ja, en ik moet nog 8 weken wachten. Dus kom maar op met al die foto's. Misschien iemand een foto van zo'n lekker broodje pita gyros? Glaasje ouzo of retzina…. ik ben er klaar voor ;-)

• natassa

Foto's van Karpathos………..ben je gauw klaar hoor.

Ik ben op heel veel plaatsen geweest maar nog nooit zo'n snert vakantie gehad, ongezellig en te Amerikaans. Ba twee weken de boot genomen naar Kreta dat voelde als een warme deken (in augustus haha)

• Martine Prest

Ik had het ook over Kreta eigenlijk….

• Arthur

Deze foto is van Sitia waar de ferry aankomt en dan verder naar Karpathos gaat

• tom

Krijg je mij voor geen geld op,

Harold of Free Entreprise type , maar dan zelfs zonder de stabliserende verbredingsvlakken.

• natassa

Ik heb de boot van Karathos naar Kreta en terug ook gehad, doodziek kan je ervan worden, het ding hangt af en toe zo scheef dat je tegen de zijkant geplakt zit!

Ik had net een bord spaghetti besteld nou, ik heb nog nooit van mijn leven zo moeilijk gegeten,een hand het bord stabiel op een rechte lijn houden en met de lepel goed vast in de andere hand proberen het naar binnen te werken, gefeliciteerd als je dat kan zonder knoeien en groen worden!

• Gradus

Ik hoor het al. Niets voor mij dus want als ik met de pont de IJssel over moet ben ik al groen.