Iokasti Koutouloufari

• Plonie Westdorp

Ga in mei weer naar Koutouloufari , heerlijk, dit keer App. Iokasti geboekt, klopt het dat dit appartement naast Galaxy VIllas ligt daar heb ik al eens gezeten en in ik dacht dat Iokasti er naast gelegen was…?? weet iemand dat,

Verder als iemand die er zit weet of er NL boeken zijn in het appartement die je kan lezen dan hoor ik het graag, scheelt weer wat gewicht in de bagage.

Ik hoor graag. groetjes Plonie

• GvE

als je even op de symbolen klikt kom je er vast wel uit.

http://www.booking.com/searchresults.html?label=gog235jc;sid=30384014f75144261df09120c22fe582;city=-821571;checkin=;checkout=

• GvE

En dan bedoel ik:de symbolen die je te zien krijgt bij het tonen van kaart.

Daar vindt je beiden door jou genoemde acco's.

• mysteriousgirl601

iokasti zit wel aan dezelfde kant als galaxy villas,maar meer richting van de Mythosbar,vlakbij het kerkje en de weg die naar beneden gaat naar chersonissos.Galaxy zit vlakbij het sportcafe.Of er nl boeken zijn durf ik je niet te zeggen.Iokasti wordt wel bezocht door nederlanders,en meestal laten de toeristen die weggaan hun tijdschriften achter bij het zwembad,zodat andere ze weer kunnen lezen.mvrgr

• mathijs

iokasti is een gezellig appartement met een leuk restaurant waar ze regelmatig BBQ houden erg leuk