Al geruime tijd probeer ik op mijn website geïnteresseerden te informeren over de ontvangst van Griekse radio en TV in Nederland en Vlaanderen. Sinds kort is er ook een pagina online met informatie over de ontvangst van Nederlandse en Vlaamse zenders voor in Griekenland wonende taalgenoten.
De laatste tijd ontvang ik vele mailtjes met vragen over deze materie (ook van dit prikbord). Die beantwoord ik met alle plezier maar er gaat steeds meer tijd in zitten. Tijd die ik niet altijd heb. Omdat veel vragen raakvlakken met elkaar hebben leek het me een goed idee om speciaal voor deze vraagstukken een forum in het leven te roepen.
Eventuele vragen zal ik daar dan ook (proberen te) beantwoorden. Groot voordeel is dat na verloop van tijd veel vragen (en de bijbehorende antwoorden) al op het forum staan. In het begin ziet het forum er nog wat “zielig” uit maar dat zal na verloop van tijd wel goed komen lijkt me (en hoop ik).
Ik wil het forum eerst een proeftijd geven van enkele maanden. Daarna ligt het aan het aantal postings of het forum blijft.
Uiteraard probeer ik ook “mail”-vragen te blijven beantwoorden maar mijn voorkeur gaat uit naar het beantwoorden op het forum:
http://www.wageral.nl/grieksetv-forum/
Dus heeft iemand iets op het gebied van Griekse RTV in NL óf NL-RTV in Griekenland te melden post het gerust op het forum.
Ger