Naaktstrand bij Georgioupoli

• Michel

Weet iemand of er op loopafstand van Georgioupoli een naaktstrand te vinden is? Eventueel een strand dat per bus bereikbaar is mag ook. Gaarne info.

dank

• Xander

Er is bij of in de buurt van Georgioupolis geen naaktstrand.

• Hendri

Hallo Michel,

Rustige (naakt)stranden vind je hoofdzakelijk aan de zuidkust van Kreta.

Bv Bij plakias, Paeochora en Matala (komosbeach)

Greetz Hendri

• Wilma

Kijk hier maar ff naar.

http://www.angelfire.com/me4/greekislands/naturisme-kreta.html

• Wil

En wat staat er o.a. op die site ? :

De noordkust van Kreta heeft minder te bieden qua naturisme, behalve dan af en toe in een kleine inham. De uitzondering is het strand van Georgioupoli, tussen Chania en Rethimnon. Het strand is 9 kilometer lang en het oostelijke gedeelte wordt door naturisten gebruikt.

• Xander

Nou, op dat deel van het strand (zeg maar het stuk het dichtst bij Rethymnon) ben ik vorig jaar nog geweest.

Er was geen naturist te vinden daar.

• monique

Jaren geleden was er wel een stuk strand dat als naakstrand gebruikt werd. Maar dat is niet meer, hoewel ik vorige zomer zag hoe een man met zwembroek naar de kustlijn liep, daar zijn zwembroek uittrok en de zee in rende :-))).

• BB

Misschien wordt daar alleen nog aan onderwater -nudisme gedaan of hij ging daar vissen met levend aas.

• van dinter

ik denk maar zo kate ena me ton pono kai o loumidis me ton kafe doe toch lans weis lans eer doe gewoon je ziet grieken toch ook niet in hun blote piemel zwemmen

• Hendri

Zeg dat niet te snel want goed voorbeeld doet anderen volgen merk ik op Kreta.

Ook de plaatselijke bevolking wordt minder traditioneel.