Sytze heeft aanbod

• Sytze Vliegen

Ik, Sytze, heb de hand kunnen leggen op een DVD, waarin met name de visserij in Kreta aan bod komt. Het is een unieke DVD, die laat zien hoe de huidige visserij gaat, wat er met de vis gebeurd en hoe het verwerkt wordt in de verschillende taverna's. Op de video zijn er beelden over de vangst van de vis, mooie beelden vanaf het water richting de kust en unieke plaatsen op Kreta. Ook mooi zijn de beelden van de vangst van Kalimaria in een grot enz enz.

Alles bij elkaar een video, die de moeite waard is voor de Kreta liefhebbers.

De video is bij mij te bestellen. Voor de mensen die bij ons boeken, die krijgen de DVD gratis natuurlijk. (leuke voorpret voor de vakantie)

De DVD kost 5.– euro + 2,75 euro verzend kosten.

Nadere info via Sytze of www.info@esperides.net.

Uw Sytze.

• Sytze Vliegen

Nadere info moet natuurlijk zijn: info@esperides.net

Sorry voor het ongemak.

• Arthur

En Geert nieuwe bron van inkomsten, je schiet wel Piet onder de duiven hij zet zijn video's voor niks op de site.

Kom dit jaar even langs dus reserveer er een voor mij.

Herken je dit nog.

grz Pappous

• Sytze Vliegen

Arthur,

Vanwaar de foto in het bericht ??? Ik herken de foto. maar ook zonder dat je deze plaatst.

M.b.t. de video…. Ik heb alle respect voor Piet, maar ik bied een DVD aan, die door een professional is gemaakt en het hele eiland laat zien. Natuurlijk kan ik die niet op het internet zetten, omdat er rechten aan hangen. Als Piet zijn eigen video's op het net zet, is dat zijn keuze, Ik waarder dit, maar ik weiger de auteurs rechten van een ander te misbruiken. Ik koop de DVD gewoon in en geef weg of verkoop. Als jij denkt, dat dit een nieuwe handel is…. ????????????

• sabinejan

zie ik daar op die foto waarempel mijn dikke nek nog eens verschijnen?

grt

• Sytze Vliegen

He Vetje,

Hoest Manneke. uw foto gaat rond. Rechten?

• sabinejan

wat jammer dat mijn thuis-calculator maar 10 eenheden heeft …

• Sytze Vliegen

Vetje,

Ik heb een Griekse is dat wat????

• Sytze Vliegen

He Sabinejan,

Ik denk zomaar dat er een DVD voor jullie klaar ligt hier…. Wanneer kom je hem halen ongeveer?

• sabinejan

als die kan vermenigvuldigen met 3/4 langs de vierkantswortel van 99398765403 tot de vierde macht kom ik die persoonlijk halen , moet wel tot 8 cijfers na de komma kunnen …

anders alles goed daar?

ik neem deze week nog contact met je