ik wil een motorboot huren

• Ron

Beste lezer,

Ik zou graag tijdens mijn vakantie op Kreta, ik verblijf in de buurt van Gouves, een motorboot willen huren om een paar dagen langs de kust te kunnen varen.

Deze boot moet ruimte hebben voor 4 personen, overnachten op de boot is niet noodzakelijk.

Wie weet of en waar dit mogelijk is? Als iemand een inernetadres heeft dan zou ik deze graag ontvangen.

gr.

Ron

• K&A

Hallo Ron

Zover ik het kan beoordelen is er in de regio van Gouves nergens een bedrijf dat boten verhuurd, gouves heeft ook geen jachthaven.

Ook de plaatsen er om heen zoals Kokkini Hani, Gournes en Analipsi hebben geen jachthaven.

Vanuit Hersonisos worden wel boottrips georganiseerd langs de kust, maar ook in die plaats is bij mijn weten geen bedrijf gevestigd dat boten verhuurt aan particulieren.

Misschien dat er in Malia en Sissi waar wel een kleine jachthaven is iets te huren valt maar ook dat betwijfel ik.

Toch zeker een fijne vakantie toegewenst op Kreta, naast het varen zijn er op het land erg mooie tochten te maken met een auto.

Groetjes Kees

• Xander

Qua boot huren heb ik nog nooit meer gezien dan een waterfiets, surfplank, roeibootje en kano.

Kleine zeilbootjes zijn nog wel eens per uur te huur. De wat grotere exemplaren meestal alleen inclusief een kapitein.

De risico's van motorbootverhuur zijn te hoog denk ik.

• ave

In Heraklion is een bedrijf dat boten verhuurt, google summerland travel en je vind meer informati. Neem wel genoeg geld mee, want ze zijn niet goedkoop

• K&A

even een bootje huren tussen de 2000 en 4200 euro per dag is niet voor heel veel kretagangers weggelegdt of ik moet me sterk vergissen

• K&A

even de d wegdenken bij weggelegt

• Gradus

Weet je zeker dat het de huurprijs is of koop je de boot dan? :-)

Wanneer gaat Dimitri trouwen Kees?

• K&A

Beste Gradus die is op 14 februari 2009 reeds getrouwd, jorgos ligt waarschijnlijk tot 2015 in de financiele kreukels 8-)

gr Kees

• Harry

in goed Nederlands hale men (aanvoegende wijs) de T weg en dan blijft weggelegd over als zijnde een voltooid deelwoord

• Gradus

Ja dat geloof ik graag, gezien de feesten die er met een bruiloft gegeven worden.

En Yorgo word ook al snel opa. We horen het wel allemaal. ik zal hem wel eens mailen. Werk .ze nog een beetje