Apple computer

• Peter

Is er in de buurt Rethymno een winkel die Apple computers verkoopt.Ik koop het liever daar dan hier maar ik heb zelf nog geen verkooppunt gezien vandaar deze vraag.

Peter

• Xander

Ik heb het even voor je gevraagd.

Het schijnt dat er geen Apple computers in Gr worden verkocht. Alleen in Cyprus, bij een winkel in Nicosia.

Er bestaat zelfs een website waar een petitie ingevuld kan worden om Apple te bewegen ook in GR te gaan leveren……

Bill Gates zal zeer tevreden zijn :-)

• MacUser

Rethymno weet ik niet, in Heraklion zit Document, www.document.gr en in Chania kun je bij Multirama terecht, www.multirama.gr.

• MacUser

Wat Xander zegt is onzin, je kan op heel veel plekken Apple kopen in Griekenland, zelf heb ik in Heraklion gekocht, prima winkel en prima service.

Zie ook www.rainbow.gr

• Xander

@ Macuser

Mooi dat jij het beter weet, en dat ze dus wel te krijgen zijn.

Maar…., die site met de petitie bestaat echt en is redelijk actueel (december 2008) !

• MacUser

Xander, Je hebt wel een beetje gelijk. Officieel is er geen Apple Computer Greece, dus een bedrijf dat 100% eigendom is van Apple er ervoor zorgt dat ze in Griekenland verkocht worden. Wel zijn er dus verschillende distributeurs die ze verkopen door heel Griekenland. En de petitie web site is er inderdaad om dit te veranderen.

• Peter

Dus ik kan zonder problemen een IMAC in Chania kopen en met problemen bedoel ik kennis van zaken en service c.q. garantie.

Dank voor de reactie,

• MacUser

Geen probleem, spreken prima Engels en ze hebben ook voldoende kennis van Apple zaken toen ik er was ongeveer een jaar geleden.