Autohuur

• Harry

Als goedkoop goed was, zou er geen duur meer worden gemaakt of verkocht.

Een veel gebruikte, gevleugelde uitdrukking.

Los van reclame, vermeende reclame, banners etc. het volgende:

enkele jaren geleden heb ik een poging ondernomen om vanuit Nederland via internet op Kreta een auto te huren.

Mijn bevindingen heb ik in een word documentje samengevat.

Hij/zij, die belangstellinjg heeft, stuur ik het graag toe.

• Wilma

Graag Harry :)

Ik zal mijn e-mail naar je toesturen.

Alvast bedankt

• leo

hallo Harry

Als je wil stuur mij dan je ervaring ik denk dat het zoiets is als waar ik iedereen voor probeer te waarschuwen

vr. groet Leo

• Harry

Er kunnen wel wat valkuilen in zo'n snel contract zitten !!!

• Xander

……Als goedkoop goed was, zou er geen duur meer worden gemaakt of verkocht…..

Waarom worden er dan toch zoveel (te) dure TV's, wasmachines, en auto's verkocht ?

Dure winkels hebben blijkbaar een bestaansrecht naast de prijsvechters.

Geldt kennelijk ook voor autoverhuurders op Kreta.

• Adrie

wijzelf en een vriend huren al jaren meerdere keren per jaar een auto bij Kafetzakis, Carrentalcrete.gr zonder problemen.

Yannis en Sonja doen er alles aan hun klanten zo goed mogelijk te helpen.

De auto wordt verhuurd met volledige verzekering. Inbraak, diefstal, brand, ruitschade, banden en onderzijde auto, alles is volledig verzekerd.

Zij hebben een 24 uurs hulpservice en een tweede chauffeur is in de prijs inbegrepen.

Dit alles is tegen een redelijke prijs via internet te boeken en de huurauto staat klaar op het vliegveld van Heraklion waar je hem ook weer kan inleveren.

Uiteraard tegen betaling kan de auto op een andere plaats worden afgeleverd.

Adrie

• Wilma

Harry, bedankt!! het was zeer leerzaam;)

• Harry

….maar ik hoop geen afspiegeling van de markt !!!

Het was gelukkig éénmalig, maar vond het leuk dit alles aan het papier toe te vertrouwen.

Hoop, dat de toekomstige huurder er iets van opsteekt en alert wordt.