Waar heen

• Gradus

Als echte Analipsi junken willen we onze Kretenzer horizon eens verruimen.

Ergens in de beatyfull west hadden we gedacht. Maar nu is door ziekte ons budget nogal geslonken. Zijn er met een normaal budget nog ergens leuke appartementcomplexen te vinden?

• Arthur

Gradus jongen wat lees ik, nu was Analipsi toch al niet mijn favoriet maar ieder zijn ding. Al eens aan Agios Nikolaos en omgeving gedacht daar kan de west niet tegenop ook al beweert mijn vriend iets anders.

• Wil

En niet alleen je vriend.

• Arthur

Ben er ook geweest Wil en wel heel vaak in al die jaren, west, noordwest en zuidwest maar…..

ik mis toch iets wat alleen het oosten heeft in de bergen boven Plaka.

Even offtopic heb jij je oude e.mail adres nog ??? het wordt langzaam tijd dat wij een boom op zetten.

grz uit de parel van de mijnstreek

Arthur

• Gradus

Daar heb ik ook al heel wat keren rondgereden Arthur. Vorig jaar nog alle lokaties bezocht waar Who Pays The Ferryman is opgenomen. We willen wel eens kijken in het westen waar Harry zo vol van is. En omdat vanuit Analipsi te rijden is gewoon te ver om dat in een dag te doen. Vandaar mijn vraag.

• Wil

Maar goed dat iedereen zijn eigen voorkeur heeft anders zat iedereen op een kluitje en hoe dat is zie je in

Malia en Hersonissos.Maar ik vind het (zuid)westen veel aantrekkelijker vanwege de ruige gebergtes ,de kloven en de rustige stranden.Wat betreft de steden kom ik veel liever in de echte oude steden Hania en Rethymno dan in Agios Nicolaos,wat ik een beetje op een witgeverfde betonnen blokkendoos vind lijken.

• tineke

tja,heb het genoegen komende zomer ook weer 5 weken in Plaka (ias) te vertoeven. Maar vandaar uit 2 daagjes naar het westen en enkele daagjes naar Mirtos en omgeving of nog oostelijker is altijd leuk!

Maar voor ons niets boven het zonneige zuiden!

• ikke

ja wat is normaal budget….en hoe lang wil je weg en in welke periode,

wil je een pakket reis of alleen een app. of hotel.

• Gradus

Daar was ik misschien niet helemaal duidelijk in. We willen zoals altijd eind Mei begin Juni

• Xander

Check deze eens:

www.profilio.nl

In de Apokoronas in Exopoli. Ligt 2 km de berg op vanuit Georgioupolis. Werkelijk fantastisch uitzicht over de vallei, de baai richting Rethymnon, en de Lefka Ori.

Goedkoop en goed. Ze hebben er ook een leuke en goede Taverna bij.

In Georgrioupolis kan je ook Eligas proberen. Middenin het dorp. Goedkoop en ook goed. Geen mooi uitzicht.

Prima uitvalsbasis voor tripjes (Chania = 40 minuten, Rethymnon = 20 minuten, Paleochora = 1,5 uur, Chora Sfakion = 50 minuten)