Zomer werken en wonen

• K&A

Vertouwd plus r is dus vertrouwd en Nederlanders zonder zonder de eerste s weet niet helemaal zeker of Henk me anders wel begrijpt :D.

Nogmaals een fijne dag verder

• Bart

Hallo allemaal,

LadyB stelt een vraag. Dan volgt reactie, en plotsklaps draait alles om Kees Helger terwijl LadyB met háár onderwerp het nakijken heeft. Is het niet zinnig om een aparte topic over de 'KeesH-problematiek te starten?

• K&A

Beste Bart de enige die de Lady een bruikbaar antwoord heeft gegeven dat ben ik zowel hier als in een email die ik van haar heb mogen ontvangen waarin ze me bedankte voor de bruikbare adviezen, degene die je moet aanvallen is ene Henk dat weet je zelf ook wel als je goed leest maar ook jij behoort tot de groep mensen die me graag aanvallen maar ik kan er tegen hoor bart ik heb eelt op mijn ziel ondertussen en op mijn vingertoppen van het antwoorden op dit soort reacties moet ik toch eens mee ophouden.

fijne avond verder.

Kees

• Gradus

Als het goed is kan de baas waarvoor je gaat werken je wel aan woonruimte helpen. verwacht alleen niet dat je dan in een luxe onderkomen zit. maar bedenk wel, het leven op Kreta speelt zich toch voor het meerendeel buitenaf.

• LadyB

De werkgever zou vandaag of morgen bellen, dus ik hoop dan meer te horen :)

In ieder geval bedankt :)

En inderdaad een beetje jammer van het gebekvecht….

Groetjes!

Gradus schreef:

>

> Als het goed is kan de baas waarvoor je gaat werken je wel

> aan woonruimte helpen. verwacht alleen niet dat je dan in een

> luxe onderkomen zit. maar bedenk wel, het leven op Kreta

> speelt zich toch voor het meerendeel buitenaf.

• marleen

als je het over chersonissos hebt, kan je me even mailen. ik heb het emailadres van een jongen die appartementen verhuurt vlakbij starbeach, prijzen liggen tussen de 250 en 300 euro per maand..

xx