Zomer werken en wonen

• LadyB

Hi! A.s. zomer wil ik gaan werken op Kreta en heb inmiddels een job gevonden, maar hoe doe je dat als er geen accomodatie wordt aangeboden?

Misschien een domme vraag hoor… maar zie dat bijvoorbeeld de meeste studio's 15,- per nacht zijn en dan kom je toch op 450,- per maand… Is dit gebruikelijk?

Of zijn er andere mogelijkheden?

Bij voorbaat dank,

LadyB

• K&A

Hallo

Je kan tegen woordig erg veel voor langere termijn huren, afhankelijk waar je zit en de grote van het appartement liggen de huren ruwweg tussen de 250,00 en 375,00 euro per maand, met flinke uitschieters naar boven, lagere huur zal je haast niet vinden of je moet de woonruimte met meerdere delen.

Meestal moet je een borg van twee maanden betalen en komt het gebruik van electra en water daar nog bij.

Erg veel werkgevers hier op Kreta regelen dat voor de mensn die ze over laten komen en huren dan op hun naam de woonruimte, bij bij aan de overkant worden appartementen afgehuurd door een hotel en personeel dat voor de zomer komt werken woont daar, de huur word van het salaris afgetrokken.

Als je meer info wilt stuur maar een mail

vriendelijke groet Kees

• jaap

Te huur in Selia bij Plakias een vrijstaande villa voor 2 max 4 personen.

Bij voorkeur voor de gehele zomer en evt. winter.

Villa is ingedeeld als volgt: Ruime woonkamer, Keuken met alle comfort, slaapkamer voor 2 pers. badkamer, zwembad + jacuzzi buiten, prachtig uitzicht, parkeerplaats, tuinen. In de woonkmaer zijn sofa banken welke kunnen worden omgebouwd als bed. Er is een airco systeem voor koele en warme lucht.Huur 600,00 euro per maand + elektra-water. Huurder moet zelf de tuinen en het zwembad bijhouden.

Uitstekend voor pensionisten die de hele zomer op Kreta willen genieten.

Reakties op het email adres

• K&A

dacht je nu werkelijk dat iemand die een zomervakantie komt werken een bungalow kan huren met zwembad ze mag al blij zijn als ze de hhur verdient per maand, maar het zal dan ook wel niet de bedoeling zijn dan een jongere dit gaat huren aandacht is ook al wat toch

• Katja

Waar ga je werken??

• henk

kees heb jij eigenlijk nog wel iets te doen . je reageert werkelijk op elke topic hier op deze site. heb een idee dat je gewoon dag en nacht achter die pc zit en dan op kretapagina zit te kijken. en volgens mij heb je echt niet zoveel ervaring hier op alle zakelijke fronten want je hebt toch zelf een hele stomme fout gemaakt hier een aantal jaren geleden. in malia als ik goed geinformeerd ben

• Andre

en van fouten kun je leren :-)

• jolanda

Ik schrijf niet vaak op dit prikbord, maar volg het wel (al heel lang) Vind de opmerking van Henk ook nergens op slaan. Waardeer het toch dat Kees bereid is te helpen. Als ik naar Kreta zou vertrekken dan zou ik heel graag contact met hem willen hebben. Het lijkt me een hele goede ‘'ervaringsdeskunige’'.

• gerrari

Sommige personen blijven er genoegen in scheppen om Kees een trap na te geven. Ik hoop dat dit ooit nog eens veranderd, maar heb er een zwaar hoofd in.

Gr. Gerrari

• K&A

Beste Henk, ja ik heb fouten gemaakt en ik kom er ook nog voor uit weet je wat mijn grootste fout is geweest, IK HEB NEDERLANDSERS VERTOUWD DIE HUN ZAAK WILDE VERKOPEN, en dat is iets wat je nooit moet doen je landgenoten in den vreemde vertrouwen een erg grote groep draait je lachend je nek om

Deze groep heeft ook nog vaak een hele grote mond over de onbetrouwbaarheid van de Kretenzers, ik weet ondertussen wel waar ik zaken mee moet doen.

Dat neemt niet weg dat ik ook vele goede landgenoten heb ontmoet hier op Kreta en daar putten we dan maar moed uit, van welke categorie ben jij Henk!!!

Andre, jolanda en Gerrari bedankt voor de de support, en Henk blijf vooral op een slinkse manier je handel aanprijzen heb ik nog eens een reden om te reageren, en ja ik kan het me permiteren om regelmatig op het prikbord te kijken ik doe ondertussen zo goed zaken dat ik enorm veel tijd heb om vrij te besteden 8-).

fijne dag verder.