Hoe heet dat Hotel of Appartement?

• Ben

Op weg van Chersonissos naar het vliegveld kwamen langs een Hotel of Appartemenet (dichtbij het strand) waarvan de tuin grenst aan het zwembad. Je kunt dus zo vanaf je appartement in het zwembad duiken. Wie weet hoe dit complex heet en in welke plaats het ligt?

• K&A

Ik weet er 1 voor je te noemen een volledig nieuw complex het heet caldera en daar loopt het zwembad volledig door de tuin heen en kan je vanuit elke kamer of appartement het zwembad in het ligt in Analipsi vlak bij Hersonisos en op weg naar het vliegveld aan de oude weg.

groetjes Kees

• Ben

Dank je wel Kees, ik heb hem door jou gevonden.

• K&A

Geen dank ik woon er als je meer info wil daan hoor ik het wel.

gr Kees

• Gradus

Ondanks dat het zo'n monsterlijk groot hotel is wind ik hem niet misstaan in “ons” dorp

• K&A

Klopt Gradus en de afgelopen drie maanden is er alweer flink aan verbouwd hopenlijk zit het voller dan vorig jaar.

Zitten nu meerdere touroperators in ook een belgische naar ik vernomen heb en diverse engelse.

• Gradus

Beter. Goed voor de omzet in het dorp. Ik ga er eind mei ook eens kijken, binnen dan, want we zoeken nog een ander onderkomen .

• Arthur

Kijk eens bij Kees, ik zag op de foto in dec naast zwarte piet nog een appartement

Of hieronder is dit niks voor jullie met zo'n uitzicht

grz uit Brunssum

Arthur

• Gradus

Ben je alweer boven water Arthur? Of ben je niet aan het feesten geweest. Nee bij Kees naast is Elini, daar zitten me in de zomer teveel voetbal liefhebbers.

• Arthur

Morgen gewoon aan het werk Gradus we gaan in mei 2 weken naar Madeira in sept 3 weken verdeeld tussen Kreta en Karpothos, dan even rustig aan en in 2010 in april met pre pensioen.