plaats die ook geschikt is voor senioren

• waggel

ben dit jaar van plan met mijn vader 84 naar kreta te gaan, ben wel vaker in grikenland geweest maar nog nooit op kreta. Kan mij iemand een plaats, hotel of appartement aanraden wat een beetje geschikt is ook vor ouderen. Bijv. gemakkelijk in de accomodatie te komen zonder al te veel trappen te moeten lopen etc. Tips over de bezoeken leuke plekken zijn ook welkom want ik ben van plan een auto te huren om niet al te ver te moeten lopen. Alle tips zijn welkom

Alvast bedankt

• van dinter

hallo waggel zou zeggen hotel porto rethimnon je vader moet dan wel trappen op maar weet zeker dat hy het er geweldig vind en je zit vlak by het centrum wy gaan voor de 7 keer er naartoe groetjes wies

• chris

Zuid-west kreta : Paleochora Aanvliegen vanaf Chania. Rustig plaatsje, kleinschalige accomodaties.

• krethof

Zou eens kijken naar galeane apop. in adelianos kampos, licht direct aan zee en is goed begaanbaar wijnig trappen en niet te drukke lokatie

• tineke

Wij zijn vorige jaar met mijn ouders van toen 85 en 84 naar Plakais geweest. Bijvoorbeeld Allianthos Garden is geschikt voor ze, maar wij hadden een leuk appartement. geboekt ( rechtsstreeks met losse vliegtickets).

Langs de baai van Plakis is een bouveard met veel bankjes. Mijn ouders hebben daar heerlijk gewandeld en gezeten en genoten van zon, wind en zee.

• tineke

Trouwens in Plakias woont een zeer vitale 86 jarige Nederlander, de heer Koblenz, bijgenaamd Oops! ( zie www. dive2gether.com)

• arzubel

Paleochora aanvliegen vanuit Chania? Graag wat meer uitleg. Kan dat?

• Xander

Nee.

Je vliegt op Chania, en dan met de bus / taxi / huurauto door naar Paleochora.