Problemen met ontvangst NL-zenders?

• wageral

Via m'n website kreeg ik enkele mailtjes binnen met vragen over slechte ontvangst van de RTL-zenders op de Astra-1H, met name in zuid Griekenland en gedeelten van West-Turkije. Het gaat dus alleen om de Astra-1H, en niet om de Astra-1L waar o.a. de SBS-zenders op uitzenden.

Zijn er hier mensen die op Kreta/Rhodos/Karpathos wonen en ook ontvangstproblemen hebben sinds enkele weken? Dan hoor ik dat graag, ook als alles nog naar wens verloopt. M'n mailadres staat ook op genoemde website.

Op dit forum: http://www.satellietforum.com/forumdisplay.php?f=76

loopt momenteel een discussie, dus daar zijn eventuele bijdragen ook welkom.

Ger

• sandra

ik heb sinds ongeveer een week problemen met de ontvangst van de rtl zenders.het signaal is minder sterk geworden alleen svonds laat heb ik wat ontvangst

gr sandrawageral schreef:

>

> Via m'n

> website kreeg ik enkele mailtjes binnen met vragen over slechte ontvangst van de RTL-zenders op de Astra-1H, met name in zuid Griekenland en gedeelten van West-Turkije. Het gaat dus alleen om de Astra-1H, en niet om de Astra-1L waar o.a. de SBS-zenders op uitzenden.

>

> Zijn er hier mensen die op Kreta/Rhodos/Karpathos wonen en

> ook ontvangstproblemen hebben sinds enkele weken? Dan hoor ik

> dat graag, ook als alles nog naar wens verloopt. M'n

> mailadres staat ook op genoemde website.

>

> Op dit forum:

> http://www.satellietforum.com/forumdisplay.php?f=76

> loopt momenteel een discussie, dus daar zijn eventuele

> bijdragen ook welkom.

>

> Ger

• yvette

Ik heb ook problemen met rtl,discovery,animal planet sinds 2 weken.Erg vervelend

.Ik heb alleen s'ochtends vroeg beeld.

yvette

• Ger

Hoe groot is jullie schotel? En welke receiver wordt er gebruikt? Misschien een Dreambox? Het valt namelijk op dat er vooral met die receiver problemen zijn.

Waarom is (nog) niet duidelijk…….

Ger

• kriti

Heb helemaal geen problemen met de ontvangst. Alleen Animal Planet en Discovery Channel heb ik hier (West Kreta) nog nooit kunnen ontvangen.

Heb een Edison receiver

• Ria

Hallo

Ook wij hebben sinds 2 weken problemen met ontvangst van de RTL zenders we hebben een kaon-ontvanger en een schotel van 1.20 m we wonen zuid-Kreta-Zaros.

• Monique

Hoe krijg je al die Nederlandse zenders op je tv ? Ik heb daar geen verstand van…Ben al blij dat ik via die schotel op ons dak naar BVN kan kijken. Koop je zo'n decoder kaartje in Nederland of kan dat ook op Kreta??????

• wageral

Dag Monique,

Lees deze pagina eens door, dan wordt het al een stuk duidelijker. Mochten er toch nog vragen zijn stel ze gerust.

Ger

• Dik

wij wonen aan de noorkant tussen Panormo en Perama, en beschikken over een

digitalbox en hebben geen ontvangst van rtl 4,5 n 7.

zelfde met een philipsbox welke uit NL komt

Gr. Dik

• Max

Beste mensen,

Zij die op ongeveer max een half uur tot 45 min rijden van Heraklion wonen en problemen hebben kunnen mij even een mailtje sturen. Wij hadden nl ook problemen en kennen hier iemand die ons al jaren helpt, en er zeer veel verstand van heeft. Mocht iemand geinteresseerd zijn in het telefoonnummer stuur dan even een mailtje dan geef ik z'n nummer.(is een nederlander)

Max