vakantie all incl

• gwendoline

Ik zoek voor 2 pers. begin aug voor 12d een all inclusive hotel met een niet al te groot budget.

Vlakbij het strand,leuke winkeltjes,terrasjes/gezelligheid.Liever niet bij de disco"s.

Wij zijn 45 en 47 jaar

Wie weet wat voor ons??????

• Lieke

Hoi Gwendoline,

Wij gaan dit jaar voor de 4e keer naar West Kreta Chrispy World. je kunt hier verschillende type kamers boeken. De allergoedkoopste zijn in het oudste gedeelte, wij nemen meestal de middelste.Alleen gaan wij in september, dus weet ik niet hoe het daar is dan. In september veel koppels van onze leeftijd 47 en 50.

In die regio ( de mooiste van Kreta ) is dit de goedkoopste all inclusive. Ze hebben als het goed is een keer in de week livemuziek, zelf nog nooit meegemaakt. Google maar eens en kijk wat ze te bieden hebben. Wij vinden het heerlijk om een beetje achteraf te zitten en hebben een huurauto erbij, zodat we kunnen gaan en staan waar en wanneer we willen. Bus stopt voor de deur van het hotel en je kunt hiermee overal naar toe, maar wij gaan graag zelfstandig op pad.

Als je hier naar toe gaat en besluit om een auto te huren, doe dit dan niet in het hotel, want daar is 't is vele malen duurder. Dan heb ik nog een goed adres voor je. Kijk maar of je hier iets mee kunt. Als je nog vragen hebt hoor ik het wel. Veel voorpret en een fijne vakantie.

Groetjes Lieke

• gwendoline

lieke

bij wie kan ik het ev boeken????

• Lieke

Wij boekten voorheen bij Arkefly / Tui. Je kunt vliegen vanaf Brussel of Amsterdam. Wij boeken nu rechtstreeks bij het hotel omdat we korting krijgen en zoeken een losse vlucht. De prijzen zijn vergeleken met vorig jaar wel een derde omhoog.

Succes.

Groetjes Lieke